Sala de premsa

Per una visió inclusiva de la discapacitat

Taller de Discapacitat o capacitat diverses
Des del 10 de març fins el 31 del mateix mes torna el taller “Discapacitat o capacitats diverses?” que organitza el PIUNE. S’abordaran qüestions com el concepte d’inclusió i models d’adaptació i accessibilitat aplicades a la discapacitat visual, auditiva o física, entre d’altres. Els estudiants tenen la possibilitat de reconèixer 2 crèdits ECTS amb la seva participació.

14/01/2020

“Discapacitat o capacitats diverses?” és un taller realitzat pel PIUNE, el servei per a la inclusió de la UAB que treballa per garantir la igualtat d’oportunitats d’accés als estudis de les persones, independentment de la seva discapacitat o necessitats educatives específiques. 

El taller és una proposta del Servei per apropar als estudiants la realitat de les persones amb discapacitats i trencar els estereotips que els envolten. Constarà de 7 sessions (6 teòriques i una pràctica obligatòria) els dimarts i dijous de 15:30h a 18:30h a la Sala Polivalent de l’Edifici Àgora.
En les sessions del taller es desenvoluparan tant sessions teòriques com  pràctiques al voltant del concepte d’inclusió, de discapacitats i de necessitats educatives especials. Hi haurà sessions temàtiques al voltant de la discapacitat auditiva, la visual, la física, la dislèxia o els trastorns mentals, a més d’un taller sobre accessibilitat. La formació finalitzarà amb una sessió pràctica, d’assistència obligatòria, que consistirà en la visita a la Associació Catalana d’Integració i Desenvolupament Humà.

El cost del taller serà de 40€, i  l’activitat podrà ser reconeguda amb 2 crèdits ECTS, si es compleixen alguns criteris d’avaluació com l’assistència al 100% de sessions teòriques (o 80%, si és justificat), a més de la realització d’una memòria final.

Si voleu més informació sobre el taller podeu consultar aquest programa (provisional), podeu adreçar-vos a fas.piune@uab.cat . I, si teniu interès en formalitzar la vostra inscripció, podeu fer-ho a través d’aquest formulari.