Pla d'estudis Grau en Comunicació de les Organitzacions
Guies docents de les assignatures
Títol que s'obté
Graduat/ada en Comunicació de les OrganitzacionsHoraris
Primer Comunicació de les Organitzacions 2024-2025 (provisional) (última actualització 26 de juny de 2024)
Segon Comunicació de les Organitzacions 2024-2025 (provisional) (última actualització 26 de juny de 2024)
Tercer Comunicació de les Organitzacions 2024-2025 (provisional) (última actualització 26 de juny de 2024)
Quart Comunicació de les Organitzacions 2024-2025 (provisional) (última actualització 26 de juny de 2024)
A partir del dia 6 de setembre de 2024, heu de consultar els horaris i l'aulari actualitzats a través del mòdul Consulta d'horaris al sia.uab.es
Informació del pla d’estudis
Taula de crèdits per curs
Formació bàsica | Obligatoris | Optatius | Treball de Final de Grau | |
1r curs | 30 | 30 | ||
2n curs | 30 | 30 | ||
3r curs | 60 | |||
4t curs | 48 | 12 | ||
Totals | 60 | 120 | 48 | 12 |
Període lectiu
Anual amb assignatures anuals i semestrals.Règim d’estudi
Dedicació a temps complet. Possibilitat de via lenta amb la meitat de crèdits per curs (30).Assignatures de formació bàsica i obligatòries
1r curs | 2n curs |
Anual - Teoria i Tècniques de la Construcció i la Locució del Discurs - Teoria i Estructura de les Relacions Públiques 1r semestre - Història de la Comunicació - Expressió i Argumentació en Català - Fonaments Tecnològics de la Comunicació 2n semestre - Estructura de la Comunicació - Expressió i Argumentació en Espanyol - Introducció a l'Economia Contemporània |
Anual - Tècniques de Redacció i Comunicació Audiovisual de les Organitzacions 1r semestre - Actors i Institucions Polítiques Contemporànies - Teoria de la Comunicació - Gestió Documental i d'Arxius - Comunicació Corporativa: Plans Estratègics 2n semestre - Gestió i Creació de Continguts per a Xarxes Socials - Dret de la Comunicació i Deontologia Professional - Sociologia General - Comunicació Interna |
3r curs | 4t curs |
1r semestre - Responsabilitat Social Corporativa - Estadística Bàsica - Organització i Gestió d'Esdeveniments - Gestió de la Imatge Pública - Introducció al Màrqueting 2n semestre - Màrqueting de la Comunicació - Comunicació de Crisi - Tècniques de Negociació, Mediació i Lideratge en les Organitzacions - Mètodes Bàsics de Recerca en Comunicació - Protocol |
- Treball de Final de Grau |
Assignatures optatives
4t curs | |
- Pràctiques Externes / 12 cr. - Estructura Econòmica de les Organitzacions / 6 cr. - Models de Negoci d'Empreses Comunicatives / 6 cr. - Direcció i Gestió d'Organitzacions i Recursos Humans / 6 cr. - Comunicació Política / 6 cr. - Creació i Organització de Campanyes Electorals / 6 cr. - Psicologia Social i del Consumidor / 6 cr. - Big Data i Visualització de Dades / 6 cr. - Gestió Avançada de Continguts Digitals / 6 cr. - Disseny Gràfic i Infografia / 6 cr. - Indústries de la Cultura i de l'Entreteniment / 6 cr. - Comunicació i Gènere / 6 cr. - Comunicació i Opinió Pública / 6 cr. - Comunicació, Desenvolupament i Cooperació / 6 cr. - Fotografia Institucional i Corporativa / 6 cr. |