Grau en Filosofia
Taula d’accés
Els alumnes que volen accedir a aquesta titulació tenen, segons els estudis de procedència, diferents vies d'accés:
| Tipus d'accés | Preferència d'accés | Nota de tall curs 26-27 |
|
Des de Batxillerat + PAU i des de CFGS |
Assignatures de la fase específica de les PAU que ponderen:
|
5,982 |
| Proves d'accés per a més grans de 25 anys | Opció d'Arts i Humanitats | 5,000 |
| Altres | Acreditació professional + 40 anys |
|
| Proves + de 45 anys | --- | |
| Titulats universitaris | 5,000 | |
| Canvi d'estudis i convalidacions |
Codi de preinscripció
21032Perfil de l’estudiant
El perfil de l'estudiant del grau en Filosofia és el d'una persona amb les característiques següents:
-
Capacitat de comprensió dels textos, les idees i els arguments propis de la filosofia.
-
Capacitat de raonament i d'abstracció.
-
Interessos humanístics.
-
Esperit crític.
-
Capacitat de reflexió.
-
Facilitat verbal.
Taules d’adaptacions
Les estudiants del Pla Antic amb els estudis sense finalitzar, veureu equiparat l'expedient al Nou Pla d'Estudis del Grau en Filosofia vigent des del curs 2026-2027. Podeu consultar la taula d'equiparació resultant:
· Taula d'equiparació al Nou Pla d'Estudis del Grau en Filosofia
Per a més informació sobre reconeixement i transferència de crèdits, podeu consultar en aquest enllaç:
· Reconeixement i Transferència de Crèdits Universitaris
Informació relacionada sobre l’accés
Consulta tota la informació relacionada amb les vies d’accés a la universitat: estudiants de batxillerat, estudiants de CFGS, majors de 25 anys, majors de 45 anys.
També trobaràs informació d’altres vies d’accés (acreditació d'experiència laboral, canvi d'estudis universitaris espanyols, canvi d’estudis universitaris estrangers), o vies d'accés per a estudiants internacionals no titulats (estudiants internacionals: batxillerat UE, estudiants internacionals: batxillerat no UE) i per alumnes titulats (reincorporacions, universitaris UE, universitaris no UE i titulats universitaris).