MÓster oficial en MÓrqueting

Forma professionals per a la presa de decisions comercials basades en dades, tant per a organitzacions amb ànim de lucre o sense com per a consultoria
 

MÓster Oficial - MÓrqueting

Campus virtual i altres espais

El material docent utilitzat als diferents mòduls del màster es troba disponible a les aules Moodle corresponents

Equipaments

Els equipaments més destacables són:

  • La biblioteca de Ciències Socials, a disposició de tots els estudiants les 24 hores del dia.
  • Els Laboratoris Informàtics (aules 24, 25 i 26), on s'hi fa docència i també a disposició dels estudiants
  • Aula màster amb equipament per treballar amb ordinadors portàtils
  • Laboratori de neuromàrketing
  • Laboratori d’anàlisi de dades online a rstudio.cloud i exploratory.io
  • Sales d’estudi individuals i en grup
  • Servidor informàtic per dissenyar botigues online

Material recomanat a l'estudiant

És molt recomanable tenir un PC portàtil amb una bona bateria