MÓster oficial en MÓrqueting

Forma professionals per a la presa de decisions comercials basades en dades, tant per a organitzacions amb ànim de lucre o sense com per a consultoria
 

MÓster Oficial - MÓrqueting

Guies docents dels m˛duls

La informaciˇ que apareix actualment Ús la del curs 2020-2021. Les guies docents que tenen la indicaciˇ de cursos anteriors entre parŔntesi corresponen a assignatures no programades o bÚ amb la guia docent pendent d'actualitzaciˇ. Si la guia docent d’alguna assignatura programada no apareix s’ha d’anar a cercar-la al Dip˛sit Digital de Documents. La informaciˇ completa de totes les assignatures que conformen la titulaciˇ es pot consultar a l’apartat Pla d’estudis i horaris.

 42224 - Comportament del consumidor

 42226 - MÓrqueting Avanšat

 42227 - MÓrqueting Emergent

 42230 - Recerca Avanšada

 42231 - Treball de Final de MÓster

 43405 - Comunicaciˇ Comercial

 43931 - MÓrqueting Basat en Dades i del Comportament

 42228 - MÓrqueting SociopolÝtic

 43191 - PrÓctiques Professionals