Informació general
Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB
Sessions informatives amb les direccions i coordinacions de cada programa, del 22 al 26 de maig. Inscripcions obertes!
- Màster Universitari UAB
- Crèdits: 60 crèdit ECTS
-
Inici de curs 03/10/2022
Fi de curs 28/07/2023 -
Inici de la preinscripció 13/01/2023
Veure el calendari - Places: 30 places
-
Preu: 27,67€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2022-2023.
75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2023-2024. - Idioma: Castellà (100%)
- Modalitat: Presencial
-
Centre docent:
Facultat de Ciències de la Comunicació
El màster en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP proporciona un coneixement avançat i especialitzat en estratègia publicitària, com a fonament curricular per a la formació de futurs experts en planificació estratègica (planners) i investigació de mercats, i també per a la formació en la recerca d'aquells que accedeixin posteriorment a un programa de doctorat. Respon a la demanda que té sector el de la publicitat, les RRPP i la investigació de mercats de professionals formats en comunicació persuasiva amb alts coneixements en estratègia de marca. El màster en Planificació Estratègica representa realment una formació de postgrau en Comunicació i Marca, amb un perfil interdisciplinari que integra coneixements de comunicació i màrqueting.
Sortides professionals
El màster s'ocupa de formar professionals especialitzats en els següents perfils:
- Especialista en investigació publicitària (pre-test, post-test, moderar reunió en “focus-group”, dirigir entrevista en profunditat, anàlisi de contingut de “focus-group” i entrevistes, anàlisis estadística de dades, anàlisis de resultats)
- Planner d’agència de publicitat
- Planner d’anunciant
- Planner d’agència de mitjans
- Planner digital
- Responsable de branding per agències de branding
- Consultor de marca per agències de consultoria de marca
- Estratega de packaging i branding
- Estratega de relacions públiques
- Analista estratègic de reputació de marca per agència de relacions públiques
- Brand manager d’anunciant
- Director de publicitat d’anunciant
- Innovation manager, per agència d’innovació o projectes “d’Innovation Hub”
- Director de comptes
El caràcter interprofessional del màster en Planificació Estratègica otorgarà als seus alumnes titulats les competències necessàries per a que puguin establir un diàleg competent i creatiu, per exemple, entre el departament de planificació estratègica d’una agència, el departament d’anàlisi estratègica de marques d’una companyia d’investigació de mercats i el departament de comunicació i màrqueting d’un anunciant.