Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Formació de postgrau en Comunicació i Marca, interdisciplinari que integra coneixements de comunicació i màrqueting

Informació general

Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives amb les direccions i coordinacions de cada programa, del 22 al 26 de maig. Inscripcions obertes!

  • Màster Universitari UAB
  • Crèdits: 60 crèdit ECTS
  • Inici de curs 03/10/2022
    Fi de curs 28/07/2023
  • Inici de la preinscripció 13/01/2023
    Veure el calendari
  • Places: 30 places
  • Preu: 27,67€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2022-2023.
    75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2023-2024.

  • Idioma: Castellà (100%)
  • Modalitat: Presencial

  • Centre docent: Facultat de Ciències de la Comunicació

El màster en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP proporciona un coneixement avançat i especialitzat en estratègia publicitària, com a fonament curricular per a la formació de futurs experts en planificació estratègica (planners) i investigació de mercats, i també per a la formació en la recerca d'aquells que accedeixin posteriorment a un programa de doctorat. Respon a la demanda que té sector el de la publicitat, les RRPP i la investigació de mercats de professionals formats en comunicació persuasiva amb alts coneixements en estratègia de marca. El màster en Planificació Estratègica representa realment una formació de postgrau en Comunicació i Marca, amb un perfil interdisciplinari que integra coneixements de comunicació i màrqueting.

Sortides professionals

El màster s'ocupa de formar professionals especialitzats en els següents perfils:

  • Especialista en investigació publicitària (pre-test, post-test, moderar reunió en “focus-group”, dirigir entrevista en profunditat, anàlisi de contingut de “focus-group” i entrevistes, anàlisis estadística de dades, anàlisis de resultats)
  • Planner d’agència de publicitat
  • Planner d’anunciant
  • Planner d’agència de mitjans
  • Planner digital
  • Responsable de branding per agències de branding
  • Consultor de marca per agències de consultoria de marca
  • Estratega de packaging i branding
  • Estratega de relacions públiques
  • Analista estratègic de reputació de marca per agència de relacions públiques
  • Brand manager d’anunciant
  • Director de publicitat d’anunciant
  • Innovation manager, per agència d’innovació o projectes “d’Innovation Hub”
  • Director de comptes

El caràcter interprofessional del màster en Planificació Estratègica otorgarà als seus alumnes titulats les competències necessàries per a que puguin establir un diàleg competent i creatiu, per exemple, entre el  departament de planificació estratègica d’una agència, el departament d’anàlisi estratègica de marques d’una companyia d’investigació de mercats i el departament de comunicació i màrqueting d’un anunciant.

Universitat coordinadora:

Universitat Autònoma de Barcelona

Qualitat

Segell d'AQU Catalunya del Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques Accedir a l'apartat de El màster en xifres

Més informació