Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Programa interdisciplinari, impartit en una universitat de referència internacional, que forma a professionals dins del camp de la comunicació, on la marca, l'estratègia i el màrqueting es combinen per a capacitar als planners que les organitzacions necessiten

Admissió Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Calendari general

Calendari provisional: 12.01.2024 a 2.10.2024
Dins aquest termini general, cada centre docent estableix els seus períodes de preinscripció, que poden variar d'aquest calendari general de referència.
Consulta el període d'admissió del màster en l'apartat específic "Calendari d'admissió del centre docent".

Calendari d'admissió del centre docent

                                              Preinscripció                    Notificació de
                                                                                           la resolució

Primer període               01/02/2024 - 14/04/2024             30/04/2024

Segon període                15/04/2024 – 16/06/2024            02/07/2024

Tercer període               17/06/2024 – 01/09/2024             17/09/2024

Quart període                 02/09/2024 – 02/10/2024            10/10/2024

Data límit per a fer el pagament de la reserva de plaça: 31 de juliol de 2024

Un cop rebuda l'admissió al màster, consulta l'apartat de Prematrícula.