Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
Descripció del màster
El Màster en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP s'estructura en sis mòduls obligatoris (50 crèdits) i el Treball de Fi de Màster (10 crèdits). La realització del TFM comporta l'estada de l'estudiant en una entitat col · laboradora, segons condicions regulades pel Conveni de Cooperació Educativa per a la Realització del TFM.Inici de curs
05/10/2020Fi de curs
30/07/2021Horaris
La consulta dels horaris i l'aulari es realitzarà a través del mòdul Consulta d'Horaris.
Podeu accedir al document que duu per títol "Guia de Consulta d'Horaris" per si us pot ser d'utilitat.
Estructura del pla d'estudis
Car?cter | Cr?dits |
Obligatoris | 50 |
Treball de fi de m?ster | 10 |
TOTAL | 60 |
Denominaci? del m?dul | Cr?dits | Car?cter |
Comunicaci? Comercial | 10 | OB |
El Nou Consumidor | 6 | OB |
La Planificaci? Estrat?gica Digital Publicit?ria i de RRPP | 6 | OB |
La Planificaci? Estrat?gica i el 'Planner' | 9 | OB |
M?rqueting Emergent | 10 | OB |
Metodologies i Eines de Recerca | 9 | OB |
Treball de Fi de M?ster | 10 | OB |
OB: Obligatoris