Màster oficial en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Formació de postgrau en Comunicació i Marca, interdisciplinari que integra coneixements de comunicació i màrqueting

Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Fira virtual de màsters i postgraus UAB: últimes places!

T’agradaria poder xerrar directament amb la coordinació de cada programa per fer preguntes i resoldre dubtes? Entre el 28 de setembre i el 2 d'octubre, els màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB organitzen prop de 50 sessions informatives. Inscripció oberta!

Guies docents dels mòduls

Descripció del màster

El Màster en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP s'estructura en sis mòduls obligatoris (50 crèdits) i el Treball de Fi de Màster (10 crèdits). La realització del TFM comporta l'estada de l'estudiant en una entitat col · laboradora, segons condicions regulades pel Conveni de Cooperació Educativa per a la Realització del TFM.

Inici de curs

05/10/2020

Fi de curs

30/07/2021

Horaris

La consulta dels horaris i l'aulari es realitzarà a través del mòdul Consulta d'Horaris.

Podeu accedir al document que duu per títol "Guia de Consulta d'Horaris" per si us pot ser d'utilitat.

Estructura del pla d'estudis


Car?cter Cr?dits
Obligatoris 50
Treball de fi de m?ster 10
TOTAL 60

Denominaci? del m?dul Cr?dits Car?cter
Comunicaci? Comercial 10 OB
El Nou Consumidor 6 OB
La Planificaci? Estrat?gica Digital Publicit?ria i de RRPP 6 OB
La Planificaci? Estrat?gica i el 'Planner' 9 OB
M?rqueting Emergent 10 OB
Metodologies i Eines de Recerca 9 OB
Treball de Fi de M?ster 10 OB


OB: Obligatoris