Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Formació de postgrau en Comunicació i Marca, interdisciplinari que integra coneixements de comunicació i màrqueting

Pla d'estudis Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Guies docents dels mòduls

Descripció del màster

El Màster en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP s'estructura en sis mòduls obligatoris (50 crèdits) i el Treball de Fi de Màster (10 crèdits). La realització del TFM comporta l'estada de l'estudiant en una entitat col · laboradora, segons condicions regulades pel Conveni de Cooperació Educativa per a la Realització del TFM.

Inici de curs

03/10/2022

Fi de curs

28/07/2023

Horaris

La consulta dels horaris i l'aulari es realitzarà a través del mòdul Consulta d'Horaris.

Podeu accedir al document que duu per títol "Guia de Consulta d'Horaris" per si us pot ser d'utilitat.

Estructura del pla d'estudis

 

 

Caràcter Crèdits
Obligatoris 50
Treball de fi de màster 10
TOTAL 60

 

 

Denominació de l'assignatura Crèdits Caràcter
Comunicació Comercial 10 OB
El Nou Consumidor 6 OB
La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP 6 OB
La Planificació Estratègica i el 'Planner' 9 OB
Màrqueting Emergent 10 OB
Metodologies i Eines de Recerca 9 OB
Treball de Fi de Màster 10 OB

 

 

OB: Obligatoris