Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Coordinació del màster

Juan José Perona Páez
juanjose.perona@uab.cat

Professorat

La docència del màster en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques descansa principalment sobre l’experiència docent i investigadora del professorat del Departament de Publicitat, Relacions publiques i Comunicació Audiovisual de la UAB, caracteritzada tradicionalment per la incorporació de professionals d’alt prestigi a la seva plantilla docent i preocupada per la integració dels resultats de la recerca al currículum docent, amb professors que procedeixen del camp professional de la publicitat, les relacions públiques, la comunicació audiovisual, la psicologia i el màrqueting.

Llistat de professorat

Professor Àrea Categoria Recerca
Guerrero Gonzalez, Montserrat Comercialització i Investigació de Mercats Professor Associat Laboral
Obis Artal, Maria Teresa Organització d'Empreses Prof Titulars d'Universitat
Professor Àrea Categoria Recerca
Astals Seres, Anna Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Añaños Carrasco, Maria Elena A determinar Prof Titulars d'Universitat Recerca
Campmany Muñoz, Miquel Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Danes Vilallonga, Aranzazu Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Judez Fuentes, Samanta Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Lorite Garcia, Nicolas Comunicació Audiovisual i Publicitat Prof Titulars d'Universitat Recerca
Morato Bullido, Jordi Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Navalles Villar, Pere Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Perona Paez, Juan Jose Comunicació Audiovisual i Publicitat Prof Titulars d'Universitat Recerca
Rodriguez Bravo, Angel Comunicació Audiovisual i Publicitat Prof Titulars d'Universitat Recerca
Sanchez Sancho, Angel Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Valli Casado, Ana Beatriz Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral Recerca

Relació de professors

Professors permanents

Añaños Carrasco, Elena
Professora titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És directora del Research Group on Psychology Communitacion & Advertising. La seva principal línia de recerca és l’estudi de la comunicació i la publicitat des de la perspectiva de la psicologia cognitiva i el neuromàrqueting. És coordinadora del mòdul “El nou consumidor”.
 
Balsebre Torroja, Armand
Catedràtic del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És director del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB).  La seva recerca està orientada a l’anàlisi del context polític, social, tecnològic, econòmic de la ràdio i la publicitat, posant-los en relació amb els seus formats comunicatius. És tutor de treballs final de màster.
 
Barbeito Veloso, María Luz
Professora lectora Serra Húnter del Departament de  Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i experimentació de noves formes sonores publicitàries. És tutora de treballs final de màster.
 
Fajula Payet, Anna
Professora lectora Serra Húnter del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i l’experimentació de noves formes sonores publicitàries. És tutora de treballs final de màster.
 
González Quesada, Alfons
Professor titular del Departament de Filologia Catalana de la UAB. Forma part del Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP). La seva línia d’investigació principal és la recerca del desenvolupament d’estratègies, procediments, tècniques i formats creatius en la publicitat i les relacions públiques i la Publicitat social. És professor del mòdul “Metodologia i eines d’investigació”.
 
Lorite García, Nicolás
Professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És director del grup d’investigació MIGRACOM. La seva principal línia d’investigació és l’anàlisi multimodal (producció, emissió, recepció, dinamització) de la diversitat sociocultural a la publicitat audiovisual (Internet i TV). És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Montoya Vilar, Norminanda
Professora titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. La seva principal línia de recerca és l’estudi de la medició de valors socials, educatius i humans en la comunicació publicitària. Forma part del grup de recerca del Laboratori d’Anàlisi Instrumental de la Comunicació (LAICOM). És tutora de treballs final de màster.
 
Obis Artal, María Teresa
Professora titular del Departament d’Empresa de la UAB. És coordinadora del mòdul “Màrqueting emergent”.
 
Perona Páez, Juan José
Professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És investigador principal del Grup de Recerca en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i l’experimentació de noves formes sonores publicitàries. És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Rodríguez Bravo, Ángel
Professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És director del grup de recerca del Laboratori d’Anàlisi Instrumental de la Comunicació (LAICOM). La seva recerca està basada en l'avaluació de l'eficàcia comunicativa i el desenvolupament de noves eines d'anàlisi i mesura i a la medició de valors socials, educatius i humans en la comunicació publicitària. És coordinador del mòdul “Metodologia i eines d’investigació”.

Professors associats

Astals Serés, Anna
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Està especialitzada en el desenvolupament de les estratègies digitals. És coordinadora del mòdul “Planificació estratègica digital”.
 
Campmany Muñoz, Miquel
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Està especialitzat en la comunicació estratègica dins de la publicitat i les relacions públiques. És coordinador del mòdul “La planificació estratègica i el planner”. 
 
Casas Esterich, Lluís
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És consultor de marca i comunicació, entenent el comportament del consumidor i la seva relació amb les marques i les seves comunicacions. És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Danés Vilallonga, Arantza
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en relacions públiques i protocol. És professora del mòdul “La planificació estratègica digital”.

Guerrero González, Montserrat
Professora associada del Departament d’Empresa de la UAB.  Té una amplia experiència a l’àrea del màrqueting. És professora del mòdul “Màrqueting emergent”.
 
Júdez Fuentes, Samanta
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Té una llarga experiència professional en la planificació estratègica. És professora del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.
 
Lopes da Silva, Elaine Aparecida
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en màrqueting i publicitat. La seva  principal línia de recerca es  Màrqueting, imatge de marca, brand equity i comportament del consumidor. És coordinadora del Màster en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques. Forma part del Grup de Recerca LAICOM. És tutora de treballs Final de Màster.
 
Morató Bullido, Jordi
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en comunicació interna i planificació estratègica. És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Navalles Villar, Pere
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. La seva especialitat és el neuromàrqueting. És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Sánchez Sancho, Ángel
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És un professional amb dilatada experiència a l’àrea de la creativitat publicitària. És professor del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.

Valli Casado, Anna Beatriz
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És consultora en e-business, estratègia en canals digitals i models de comunicació. És coordinadora del mòdul “Comunicació comercial”

Conferenciants

Almeida, Rafaela
Fundadora de l’Agencia BlaNZ Marketing y Comunicación, www.blanz.es. Té més de 15 anys d’experiència posicionant marques a través de campanyes de comunicació, RRPP, màrqueting tradicional, màrqueting online i màrqueting de influencers, a España, Portugal i Brasil.

Batalla Escrivà, José María
Fundador i director creatiu de 1000friends i La Casa de Carlota. Autor de "Dirige tu empresa como un síndrome de Down".
 
Casalà Surribas, Iolanda
Directora d’anàlisi estratègic en Ogilvy Barcelona.
 
Cernuda-Canelles, Gemma
CEO de Ellas Deciden by Peix&Co., experta en branding i comunicació en femení, conferenciant, escriptora i blogger.
 
Cros Herrero, Ferran
Managing Director Starcom Barcelona en Starcom.
 
Del Río Lloreda, Ileana
Directora del departament qualitatiu de GFK Institut d’investigació i estudis de mercat.

Pérez Navarro, Pilar
Directora General de Millward Brown.

Valencia Lepiani, Eva
Consultora de Consumer Goods de GFK Institut d’investigació i estudis de mercat.


 

Si tens dubtes o vols més informació pots omplir el formulari següent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebràs un correu de confirmació de la teva petició