Màster oficial en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Formació de postgrau en Comunicació i Marca, interdisciplinari que integra coneixements de comunicació i màrqueting

Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Fira virtual de màsters i postgraus UAB: últimes places!

T’agradaria poder xerrar directament amb la coordinació de cada programa per fer preguntes i resoldre dubtes? Entre el 28 de setembre i el 2 d'octubre, els màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB organitzen prop de 50 sessions informatives. Inscripció oberta!

Coordinació del màster

Patricia Lázaro Pernias
Patricia.Lazaro@uab.cat

Llistat de professorat

Professor/a Àrea Categoria Recerca
Guerrero Gonzalez, Montserrat Comercialització i Investigació de Mercats Professor Associat Laboral
Obis Artal, Maria Teresa Organització d'Empreses Prof Titulars d'Universitat
Professor/a Àrea Categoria Recerca
Gonzalez Quesada, Alfonso Biblioteconomia i Documentació Prof Titulars d'Universitat
Professor/a Àrea Categoria Recerca
Astals Seres, Anna Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Balsebre Torroja, Armand Comunicació Audiovisual i Publicitat Catedratic d'Universitat Recerca
Barbeito Veloso, Maria Luz Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Lector/ajudant Doctor/a Recerca
Campmany Muñoz, Miquel Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Casas Esterich, Lluis Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Danes Vilallonga, Aranzazu Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
González Corona, Francisco José Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Judez Fuentes, Samanta Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Lazaro Pernias, Patricia Comunicació Audiovisual i Publicitat Prof Titulars d'Universitat Recerca
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Lorite Garcia, Nicolas Comunicació Audiovisual i Publicitat Prof Titulars d'Universitat Recerca
Morato Bullido, Jordi Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Navalles Villar, Pere Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Sanchez Sancho, Angel Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral
Valli Casado, Ana Beatriz Comunicació Audiovisual i Publicitat Professor Associat Laboral Recerca

Professorat

La docència del màster en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques descansa principalment sobre l’experiència docent i investigadora del professorat del Departament de Publicitat, Relacions publiques i Comunicació Audiovisual de la UAB, caracteritzada tradicionalment per la incorporació de professionals d’alt prestigi a la seva plantilla docent i preocupada per la integració dels resultats de la recerca al currículum docent, amb professors que procedeixen del camp professional de la publicitat, les relacions públiques, la comunicació audiovisual, la psicologia i el màrqueting.

Relació de professors

Professors permanents

Añaños Carrasco, Elena
Professora titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És directora del Research Group on Psychology Communitacion & Advertising. La seva principal línia de recerca és l’estudi de la comunicació i la publicitat des de la perspectiva de la psicologia cognitiva i el neuromàrqueting. És coordinadora del mòdul “El nou consumidor”.

Balsebre Torroja, Armand
Catedràtic del
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És director del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB).  La seva recerca està orientada a l’anàlisi del context polític, social, tecnològic, econòmic de la ràdio i la publicitat, posant-los en relació amb els seus formats comunicatius. És tutor de treballs final de màster.

Barbeito Veloso, María Luz
Professora lectora Serra Húnter del Departament de  Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i experimentació de noves formes sonores publicitàries. És tutora de treballs final de màster.

Barrio Fraile, Estrella
Professora del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seves principals àrees de recerca son la comunicació corporativa, els valors intangibles i en especial, la responsabilitat social corporativa. És professora del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.

Fajula Payet, Anna
Professora lectora Serra Húnter del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i l’experimentació de noves formes sonores publicitàries. És tutora de treballs final de màster.

González Quesada, Alfons
Professor titular del Departament de Filologia Catalana de la UAB. Forma part del Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP). La seva línia d’investigació principal és la recerca del desenvolupament d’estratègies, procediments, tècniques i formats creatius en la publicitat i les relacions públiques i la Publicitat social. És professor del mòdul “Metodologia i eines d’investigació”.

Lázaro Pernias, Patricia
Professora titular i Directora del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP-UAB). Les seves principals àrees de recerca son la publicitat i gènere i els llenguatges audiovisuals, a més de metodologies experimentals. Es professora del mòdul "Metodologies i eines de recerca".

Lorite García, Nicolás
Professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És director del grup d’investigació MIGRACOM. La seva principal línia d’investigació és l’anàlisi multimodal (producció, emissió, recepció, dinamització) de la diversitat sociocultural a la publicitat audiovisual (Internet i TV). És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Obis Artal, María Teresa
Professora titular del Departament d’Empresa de la UAB. És coordinadora del mòdul “Màrqueting emergent”.

Perona Páez, Juan José
Professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És investigador principal del Grup de Recerca en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i l’experimentació de noves formes sonores publicitàries. És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Professors associats

Astals Serés, Anna
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Està especialitzada en el desenvolupament de les estratègies digitals. És coordinadora del mòdul “Planificació estratègica digital”.

Campmany Muñoz, Miquel
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Està especialitzat en la comunicació estratègica dins de la publicitat i les relacions públiques. És coordinador del mòdul “La planificació estratègica i el planner”. 

Casas Esterich, Lluís
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És consultor de marca i comunicació, entenent el comportament del consumidor i la seva relació amb les marques i les seves comunicacions. És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Danés Vilallonga, Arantza
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en relacions públiques i protocol. És professora del mòdul “La planificació estratègica digital”.

Guerrero González, Montserrat
Professora associada del Departament d’Empresa de la UAB.  Té una amplia experiència a l’àrea del màrqueting. És professora del mòdul “Màrqueting emergent”.

Júdez Fuentes, Samanta
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Té una llarga experiència professional en la planificació estratègica. És professora del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.

Lopes da Silva, Elaine Aparecida
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en màrqueting i publicitat. La seva  principal línia de recerca es  Màrqueting, imatge de marca, brand equity i comportament del consumidor. És coordinadora del Màster en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques. Forma part del Grup de Recerca LAICOM. És tutora de treballs Final de Màster.

Morató Bullido, Jordi
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en comunicació interna i planificació estratègica. És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Navalles Villar, Pere
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. La seva especialitat és el neuromàrqueting. És professor del mòdul “El nou consumidor”.

Sánchez Sancho, Ángel
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És un professional amb dilatada experiència a l’àrea de la creativitat publicitària. És professor del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.

Valli Casado, Anna Beatriz
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És consultora en e-business, estratègia en canals digitals i models de comunicació. És coordinadora del mòdul “Comunicació comercial”

Conferenciants

Almeida, Rafaela
Fundadora de l’Agencia BlaNZ Marketing y Comunicación, www.blanz.es. Té més de 15 anys d’experiència posicionant marques a través de campanyes de comunicació, RRPP, màrqueting tradicional, màrqueting online i màrqueting de influencers, a España, Portugal i Brasil.

Batalla Escrivà, José María
Fundador i director creatiu de 1000friends i La Casa de Carlota. Autor de "Dirige tu empresa como un síndrome de Down".

Casalà Surribas, Iolanda
Directora d’anàlisi estratègic en Ogilvy Barcelona.

Cernuda-Canelles, Gemma
CEO de Ellas Deciden by Peix&Co., experta en branding i comunicació en femení, conferenciant, escriptora i blogger.

Cros Herrero, Ferran
Managing Director Starcom Barcelona en Starcom.

Del Río Lloreda, Ileana
Directora del departament qualitatiu de GFK Institut d’investigació i estudis de mercat.

Galvany Sánchez; Carla
Consultora de marketing i estratègia 

Oliveira Dos Santos, Andrea
Professora associada de la Universitat de Girona 

Pérez Navarro, Pilar
Directora General de Millward Brown.

Valencia Lepiani, Eva
Consultora de Consumer Goods de GFK Institut d’investigació i estudis de mercat.

Vancells Casanovas, Consol
Directora del projecte “Marca Barcelona” de l’Ajuntament de Barcelona.