Professorat Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
Coordinació del màster
Fernando Morales Morante
coordinacio.master.publicitat@uab.cat
Llistat de professorat
Professor/a | Àrea | Categoria | Recerca |
Gonzalez Quesada, Alfonso | Biblioteconomia i Documentació | Prof Titulars d'Universitat | Recerca |
Professor/a | Àrea | Categoria | Recerca |
Balsebre Torroja, Armand | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Catedratic d'Universitat | Recerca |
Barrio Fraile, Estrella | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor Lector/a-Ajudant/a Doctor/a | Recerca |
Campmany Muñoz, Miquel | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor/a Associat/da Laboral | Recerca |
Danes Vilallonga, Aranzazu | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor/a Associat/da Laboral | Recerca |
Enrique Jimenez, Ana Maria | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Prof Titulars d'Universitat | Recerca |
Fajula Payet, Anna | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor Lector/a-Ajudant/a Doctor/a | Recerca |
Galvany Sanchez, Carla | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor/a Associat/da Laboral | Recerca |
Lazaro Pernias, Patricia | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Prof Titulars d'Universitat | Recerca |
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor/a Associat/da Laboral | Recerca |
Lorite Garcia, Nicolas | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Prof Titulars d'Universitat | Recerca |
Lujan Bellon, Cecilia Pilar | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor/a Associat/da Laboral | Recerca |
Martorell Castellano, Cristina | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor Lector/a-Ajudant/a Doctor/a | Recerca |
Morales Morante, Luis Fernando | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Prof Titulars d'Universitat | Recerca |
Navalles Villar, Pere | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor/a Associat/da Laboral | Recerca |
Perona Paez, Juan Jose | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Prof Titulars d'Universitat | Recerca |
Valli Casado, Ana Beatriz | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor/a Associat/da Laboral | Recerca |
Vinyals Ros, Albert | Comunicació Audiovisual i Publicitat | Professor/a Associat/da Laboral | Recerca |
Professorat
La docència del màster en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques descansa principalment sobre l’experiència docent i investigadora del professorat del Departament de Publicitat, Relacions publiques i Comunicació Audiovisual de la UAB, caracteritzada tradicionalment per la incorporació de professionals d’alt prestigi a la seva plantilla docent i preocupada per la integració dels resultats de la recerca al currículum docent, amb professors que procedeixen del camp professional de la publicitat, les relacions públiques, la comunicació audiovisual, la psicologia i el màrqueting.
Relació de professors
Professors permanents
Añaños Carrasco, Elena
Professora titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És directora del Research Group on Psychology Communitacion & Advertising. La seva principal línia de recerca és l’estudi de la comunicació i la publicitat des de la perspectiva de la psicologia cognitiva i el neuromàrqueting. És coordinadora del mòdul “El nou consumidor”.
Balsebre Torroja, Armand
Catedràtic del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És director del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva recerca està orientada a l’anàlisi del context polític, social, tecnològic, econòmic de la ràdio i la publicitat, posant-los en relació amb els seus formats comunicatius. És tutor de treballs final de màster.
Barbeito Veloso, María Luz
Professora lectora Serra Húnter del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i experimentació de noves formes sonores publicitàries. És tutora de treballs final de màster.
Barrio Fraile, Estrella
Professora del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seves principals àrees de recerca son la comunicació corporativa, els valors intangibles i en especial, la responsabilitat social corporativa. És professora del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.
Fajula Payet, Anna
Professora lectora Serra Húnter del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup d’Investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i l’experimentació de noves formes sonores publicitàries. És tutora de treballs final de màster.
González Quesada, Alfons
Professor titular del Departament de Filologia Catalana de la UAB. Forma part del Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP). La seva línia d’investigació principal és la recerca del desenvolupament d’estratègies, procediments, tècniques i formats creatius en la publicitat i les relacions públiques i la Publicitat social. És professor del mòdul “Metodologia i eines d’investigació”.
Lázaro Pernias, Patricia
Professora titular i Directora del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Forma part del Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP-UAB). Les seves principals àrees de recerca son la publicitat i gènere i els llenguatges audiovisuals, a més de metodologies experimentals. Es professora del mòdul "Metodologies i eines de recerca".
Lorite García, Nicolás
Professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És director del grup d’investigació MIGRACOM. La seva principal línia d’investigació és l’anàlisi multimodal (producció, emissió, recepció, dinamització) de la diversitat sociocultural a la publicitat audiovisual (Internet i TV). És professor del mòdul “El nou consumidor”.
Obis Artal, María Teresa
Professora titular del Departament d’Empresa de la UAB. És coordinadora del mòdul “Màrqueting emergent”.
Perona Páez, Juan José
Professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És investigador principal del Grup de Recerca en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO-UAB). La seva principal línia de recerca és l’anàlisi dels formats publicitaris i el desenvolupament i l’experimentació de noves formes sonores publicitàries. És professor del mòdul “El nou consumidor”.
Professors associats
Astals Serés, Anna
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Està especialitzada en el desenvolupament de les estratègies digitals. És coordinadora del mòdul “Planificació estratègica digital”.
Campmany Muñoz, Miquel
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Està especialitzat en la comunicació estratègica dins de la publicitat i les relacions públiques. És coordinador del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.
Casas Esterich, Lluís
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És consultor de marca i comunicació, entenent el comportament del consumidor i la seva relació amb les marques i les seves comunicacions. És professor del mòdul “El nou consumidor”.
Danés Vilallonga, Arantza
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en relacions públiques i protocol. És professora del mòdul “La planificació estratègica digital”.
Guerrero González, Montserrat
Professora associada del Departament d’Empresa de la UAB. Té una amplia experiència a l’àrea del màrqueting. És professora del mòdul “Màrqueting emergent”.
Júdez Fuentes, Samanta
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. Té una llarga experiència professional en la planificació estratègica. És professora del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.
Lopes da Silva, Elaine Aparecida
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en màrqueting i publicitat. La seva principal línia de recerca es Màrqueting, imatge de marca, brand equity i comportament del consumidor. És coordinadora del Màster en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques. Forma part del Grup de Recerca LAICOM. És tutora de treballs Final de Màster.
Morató Bullido, Jordi
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És especialista en comunicació interna i planificació estratègica. És professor del mòdul “El nou consumidor”.
Navalles Villar, Pere
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. La seva especialitat és el neuromàrqueting. És professor del mòdul “El nou consumidor”.
Sánchez Sancho, Ángel
Professor associat del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És un professional amb dilatada experiència a l’àrea de la creativitat publicitària. És professor del mòdul “La planificació estratègica i el planner”.
Valli Casado, Anna Beatriz
Professora associada del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la UAB. És consultora en e-business, estratègia en canals digitals i models de comunicació. És coordinadora del mòdul “Comunicació comercial”
Conferenciants
Almeida, Rafaela
Fundadora de l’Agencia BlaNZ Marketing y Comunicación, www.blanz.es. Té més de 15 anys d’experiència posicionant marques a través de campanyes de comunicació, RRPP, màrqueting tradicional, màrqueting online i màrqueting de influencers, a España, Portugal i Brasil.
Batalla Escrivà, José María
Fundador i director creatiu de 1000friends i La Casa de Carlota. Autor de "Dirige tu empresa como un síndrome de Down".
Casalà Surribas, Iolanda
Directora d’anàlisi estratègic en Ogilvy Barcelona.
Cernuda-Canelles, Gemma
CEO de Ellas Deciden by Peix&Co., experta en branding i comunicació en femení, conferenciant, escriptora i blogger.
Costa, Xavier
Especialista en investigació qualitativa (focus group) en Kantar
Cros Herrero, Ferran
Managing Director Starcom Barcelona en Starcom.
Del Río Lloreda, Ileana
Directora del departament qualitatiu de GFK Institut d’investigació i estudis de mercat.
Galvany Sánchez; Carla
Consultora de marketing i estratègia
Oliveira Dos Santos, Andrea
Professora associada de la Universitat de Girona
Pérez Navarro, Pilar
Directora General de Millward Brown.
Valencia Lepiani, Eva
Consultora de Consumer Goods de GFK Institut d’investigació i estudis de mercat.
Vancells Casanovas, Consol
Directora del projecte “Marca Barcelona” de l’Ajuntament de Barcelona.