XIV Congrés de Treballs de Final de Grau en Psicologia i Logopèdia

Cartell amb informació i dit assenyalant
Cartell informatiu

Del 3 al 5 de juny es presentaran els TFG dels Graus en Psicologia i Logopèdia al XIV Congrés de  TFG de la Facultat de Psicologia i de Logopèdia

28/05/2025

El XIV Congrés de TFG en Psicologia i Logopèdia s'iniciarà el dia 3 de juny i finalitzarà el 5 de juny. Durant la jornada, es presenten els Treballs de Final de Grau, de temàtiques molt variades, davant del professorat avaluador.

Concretament, els treballs del Grau en  Psicologia es presentaran el dimarts, 3 de junyde 9h a 20:30h, el dimecres, 4 de junyde 9h a 17h i el dijous 5 de juny de 9h a 20:30h , a les aules P-02, P-03, P-04, P-05 i P-21.

Els treballs del Grau en Logopèdia es presentaran els dies 3 i 4 de juny, de 9h a 13:30h, a les aules P-08, P-09 i P-10.

L’esdeveniment està obert a tothom i és molt recomanable per a estudiants de grau de tots els cursos.

Podeu consultar el programa del Congrés d'enguany.