Sessió informativa sobre el Postgrau en Gestió de Documents Electrònics

Postgrau Gestió Documents
Vine a conèixer la formació semipresencial que ofereix l’ESAGED, juntament amb l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC), destinada a l’especialització en arxivística i administració electrònica. La sessió informativa tindrà lloc el dijous 4 d'octubre, a les 17 hores.

18/09/2018

S’ha organitzat una sessió informativa sobre el Postgrau en Gestió de Documents Electrònics, que enguany començarà la seva novena edició. La presentació del programa formatiu es farà el dijous 4 d'octubre, a les 17 hores, a les instal·lacions de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC).

Aquest postgrau té com a objectiu formar professionals dels arxius tant per a les administracions públiques com les empreses privades, en els camps de les noves tecnologies relacionats amb l'arxivística.

La formació, que és semipresencial, combina la impartició en línia amb la presentació i discussió de casos pràctics a l’aula.

El programa està dividit en cinc mòduls que aprofundiran en temes com els sistemes, processos i eines de gestió de documents electrònics, els models tecnològics, i l’explotació de dades i la informació.   

Avantatges amb l’ESAGED

Es tracta d’un postgrau amb un alt nivell d’inserció laboral, i que facilita l’accés a recursos propis com la Borsa de Treball per a alumnes i exalumnes.

A més, els estudiants i exestudiants de l’Escola tenen un 5% de descompte en el preu de la matrícula, i un 10% en el cas dels Alumni UAB Premium.

Per a més informació, podeu consultar la fitxa i el díptic del programa.