Masterclass: 'Claus en la Digitalització Turística, l'evolució cap al 2022'

El professorat del Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals participarà en aquesta sessió en línia, que donarà a conèixer quines són les claus per aconseguir la transformació digital 360º de les empreses del sector turístic i com implementar-les. La masterclass serà dimecres 22 de setembre, a les 18h. Inscriu-te.
17/09/2021
L'Escola de Turisme i Direcció Hotelera oferirà, el pròxim dimecres 22 de setembre, a les 18h, la masterclass gratuïta: "Claus en la Digitalització Turística, l'evolució cap al 2022".
La masterclass abordarà com l'inici d'una clara disrupció digital ha portat a les empreses a innovar, renovar i potenciar els processos digitals; i a millorar l'experiència del client a través d'una visió integral en els nous models de negoci i activitats turístiques. En aquesta sessió, es parlarà de quines són les claus per aconseguir aquesta transformació digital 360º i com implementar-les.
Aquests són els professors i experts que parlaran:
- Agustín Turull: expert en Estratègia Digital i Project Manager. Secretari General del Clúster Marítim i Logístic de les Illes Balears.
- Óscar Collazo: expert en Revenue Management. Director de Revenue Management a Abba Hotels.
- Harold Torrez: expert i consultor en Gestió del Canvi i Intel·ligència emocional en el sector turístic.
- Laura Lizbeth Martínez Almuina: experta en Màrqueting i Customer Experience. Direcció de Projectes Digitals especialitzats en turisme. Consultora i directora de programes online de l'Escola.
Al final de la sessió, també es farà una presentació dels programes formatius en línia que ofereix l'Escola i dissenyats per capacitar a futurs professionals de la digitalització turística, com ara el Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals.
Aquest Màster s'ofereix en modalitat online i està conformat pel Postgrau en Gestió de Projectes Turístics, Marketing i Intel·ligència Emocional, i el Postgrau Online en Revenue Management, Marketing Digital i Customer Experience. Els programes es poden estudiar per mòduls, dividits en 5 cursos d'especialització en línia.