Postgrau en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional

Formació online especialitzada en tècniques de màrqueting i eines d'intel·ligència emocional per gestionar projectes turístics que creïn experiències de valor per obtenir la satisfacció del client

  • Postgrau UAB
  • Codi de l'estudi: 4332/1
  • 1a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 19/10/2020
  • Final: 16/05/2021
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 2700 ¤
  • Preu especial 2550 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni EUTDH (només primera matrícula a curs complet)
    Preu especial 2430 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium (només primera matrícula a curs complet)
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: On line

Exercir amb efectivitat la direcció i gestió de màrqueting en el sector turístic i hoteler exigeix una capacitació continuada en un mercat global que es troba en canvi constant. Aquest postgrau aporta les eines necessàries per al coneixement estratègic d'una empresa, combinant l'anàlisi i el desenvolupament de tècniques i integrant noves eines dins del Coaching i la Intel·ligència Emocional del sector turístic, orientades al client i generant experiències de valor.

Objectius:

  • Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius que hauran de donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic
  • Dotar d'eines especialitzades per a la gestió digital del sector turístic i hoteler que han de permetre resoldre amb la millor eficiència la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional
  • Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, que englobi les àrees de més rellevància dins de l'empresa i orientades als mercats mundials

Dirigit a titulats universitaris, preferiblement d'àrees de coneixement afins al màster.

Sortides professionals

- Project Managers, directius, gestors i responsables de les àrees de:
- Màrqueting i Vendes
- Revenue Management
- Qualitat
- Gestió i Servei al Client
- Innovació
- Recursos Humans
- Direcció Comercial i Relacions Internacionals
- Consultors/es i agents especialitzats en turisme
- Directius de Pimes Turístiques i Hoteleres
- Altres professionals de l'àmbit del sector turístic i hoteler

Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral...

Aquestes pràctiques poden ser curriculars (obligatòries) o no curriculars (optatives).

  • Curriculars
    Les pràctiques curriculars són aquelles que s’inclouen al currículum dels estudis i, per tant, cal superar-les per obtenir la titulació. La coordinació del teu programa t’explicarà el detall de com, on i en quines condicions cal realitzar-les.
  • No curriculars
    Les pràctiques extra curriculars són les que no s’inclouen al currículum dels estudis. Pots optar a fer-les de més a més. La coordinació del teu programa t’explicarà el detall de com, on i en quines condicions es poden realitzar.
     

Beques i ajuts

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària. El portal inclou tots els ajuts que ofereix la UAB i a més, algunes convocatòries d'altres institucions que poden ser d'interès...

En aquest portal trobareu un apartat específic amb les beques per a estudis de màster propi i diplomatura de postgrau.

Centres responsables

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Contacte

Laura Lizbeth Martinez Almuina

Telèfon: 935929712

Web del programa

https://www.uab.cat/web/estudiar/masters-i-postgraus-propis/oferta-de-masters-propios/master-online-en-direccion-digital-de-negocios-turisticos-internacionales-1345809287376.html

Vols rebre més informació?