Jornades “De la UAB al Món” sobre els programes d’intercanvi d’estudis 2020/2021.

Us informem de què els propers dies 14, 15, 22, 23 i 24 d'octubre tindran lloc les jornades “De la UAB al Món” sobre els programes d’intercanvi d’estudis 2020/2021.

11/10/2019

Programació de les jornades “De la UAB al Món” :

Dilluns 14 d’octubre de 2019
13:30h Sessió informativa general (tots els àmbits) a la Sala d’Actes de Comunicació

Dimarts 15 d’octubre de 2019

Dimarts 22 d’octubre de 2019
13h Trobada estudiants àmbit Ciències Socials i Jurídiques a l’Hotel d’entitats (Plaça Cívica)

Dimecres 23 d’octubre de 2019

13:30h Reunió informativa de la Facultat d’Economia i Empresa (campus de Sabadell) al Seminari A
No cal inscripció prèvia

Dijous 24 d’octubre de 2019
13:30h Reunió informativa de la Facultat d’Economia i Empresa (campus de Bellaterra) a la Sala d’Actes