Ja és oberta la preinscripció universitària de grau, del 23 de juny al 29 de juliol

Preinscripció PAU

Si encara no has fet la preinscripció universitària, en aquesta notícia t'expliquem on trobar tota la informació i les dates clau.

30/06/2020

S’apropen les PAU i segur que t’estàs preparant amb totes les forces per poder accedir al grau que vols cursar. Si encara no has fet la preinscripció universitària, en aquesta notícia t'expliquem on trobar tota la informació i les dates clau.

Per començar, has de saber que la preinscripció a les universitats públiques de Catalunya ja és oberta, des del 23 de juny fins al 29 de juliol. La preinscripció la pots realitzar a través del Portal d’accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya.

A la preinscripció pots posar fins a 6 opcions d'estudis i universitats, per ordre de preferència, que es poden canviar fins a l’últim dia del termini (29 de juliol de 2020), un cop se sàpiguen les notes de les PAU. En funció de la teva nota mitjana, del grau i universitat escollit i de l’ordre de preferència indicat a la preinscripció, s’assignaran les places. Tens dubtes d’on surt la nota de tall? La nota de tall correspon a la de l’últim/a estudiant que ha obtingut plaça en un determinat estudi universitari, en funció del nombre de places; per això no són fixes i varien cada any.

Vols estudiar un grau en Educació? A més de las PAU, has de realitzar la Prova d’Aptitud Personal (PAP). També hauràs de realitzar la PAP si vols estudiar Traducció i Interpretació amb l’anglès d’idioma B, i hauràs de fer una entrevista en cas d’escollir francès o alemany com a idioma B. La matrícula de la PAP s'ha de fer abans de les PAU.

Un cop realitzades la preinscripció i les PAU, el 6 d'agost es publicarà la 1a assignació de places i els assignats en 1a preferència podran fer la matrícula del 7 al 10 de setembre. La 2a assignació es publicarà el 18 de setembre per poder matricular-se del 21 al 23 de setembre. La 1a reassignació es publicarà el 29 de setembre i et podràs matricular del 30 de setembre a l’1 d’octubre i la 2a reassignació serà el 6 d'octubre i la matrícula el 7 d'octubre.

Si encara no has fet la preinscripció, pots consultar aquí el llistat complet de les titulacions de grau de la UAB on, a la pestanya “Accés”, trobaràs el codi corresponent per a la preinscripció. T'hi esperem!

Tots els graus de la UAB
Canal Universitats