Inscripcions obertes per les Jornades de Portes Obertes de la UAB 2019

Portes Obertes UAB 2019

La Universitat Autònoma de Barcelona obre les portes als futurs estudiants els dies 5, 6 i 7 de febrer de 2019. Les Jornades de Portes Obertes són la millor oportunitat per conèixer tots els detalls del grau que estàs pensant en estudiar a la UAB. Apuntar-te és molt fàcil: només cal que t’inscriguis en aquest formulari.

07/01/2019

Més de 200 xerrades al campus fetes pels professors i professores que tindràs a classe el dia de demà. A més, pots conèixer l’oferta de graus de la UAB i visitar el campus, els espais verds i tots els serveis i instal·lacions.

Durant les Jornades de Portes Obertes, els professors de secundària, batxillerat i CFGS poden assistir a una xerrada per informar-se de l'oferta de grau 2019/2020 i, concretament, els graus que t'ofereix l'Escola:

Trobaràs la programació completa de les més de 200 xerrades els dies 5,6 i 7 de febrer en aquest link.

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior la podeu consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.

Hi ha moltes més maneres de conèixer la UAB: les trobaràs totes en el web de Visita la UAB.

Inscripció oberta fins al 19 de gener!