Estudiants del Grau participen en un simulacre d'emergència i evacuació de l'Ajuntament de Terrassa

Simulacre a l'Ajuntament de Terrassa

Estudiants del Grau en Prevenció i Seguretat Integral van participar a un simulacre d'emergència i d'evacuació de diferents edificis de l'Ajuntament de Terrassa, el passat 19 de novembre. Enrique Velázquez, Tècnic de Prevenció de Riscos d'aquest consistori,  va oferir una xerrada prèvia a l'alumnat per explicar com es portaria a terme l'activitat.

27/11/2019

Els estudiants de 1r, 2n, 3r i 4t del Grau en Prevenció i Seguretat Integral van tenir l'oportunitat de participar, com a observadors, en un simulacre d'emergències i evacuació, que es va realitzar el passat dimarts 19 de novembre, en diversos edificis i espais de l'Ajuntament de Terrassa de la zona del centre de la ciutat. Una de les estudiants va intervenir també com a figurant, en el seu rol de ferida, simulant haver-se torçat un turmell.

Durant aquesta activitat, els estudiants es van situar en diferents punts dels edificis per tal d'anotar un check list d'observacions sobre l'ús de les vies d'evacuació, el bon funcionament de la sirena d'incendis, el tancament de portes i finestres, l'actuació dels equips d'emergències, entre altres aspectes.

Prèviament, el passat dijous 14 de novembre, Enrique Velázquez, Tècnic de Prevenció i Riscos Laborals i qui va convidar a la delegació de l'Escola a assistir al simulacre, va oferir una xerrada als estudiants per explicar-los-hi com es portaria a terme l'activitat.

Un cop s'hagi avaluat el simulacre, el Tècnic de l'Ajuntament de Terrassa realitzarà una sessió a l'Escola per donar a conèixer els resultats de l'informe i puguin veure els estudiants com s'ha realitzat tot el procés d'avaluació.