El màster en Business Management de la UAB organitza un seminari-simposi sobre talent i emprenedoria

Màster en Business Management

El seminari-simposi organitzat pel màster en Business Management (IMBM) de la UAB és una excel·lent ocasió per intercanviar experiències entre els exalumnes de les diferents generacions del màster.

20/05/2020

El màster en Business Management (IMBM) ha organitzat pel pròxim 2 de juny de 2020 un seminari-simposi sobre "Talent Management" i "Challenges faced by entrepeneurs", el qual té per objectiu intercanviar coneixements i experiències relacionades amb el Màster.

Aquest simposi està dirigit a la comunitat de l’IMBM, és a dir, a exalumnes, professorat del màster i de la facultat, juntament amb representants de les empreses que proporcionen suport oferint practiques als estudiants, per tal que puguin intercanviar els seus coneixements amb els dos ponents del seminari: en Francisco Rosique, que parlarà sobre “Talent Management”; i la Julia Palma, que parlarà sobre “Challenges faced by entrepeneurs”. També podran participar els futurs estudiants del màster demanant invitació a imbm@uab.cat.

El seminari-simposi organitzat per l’IMBM és una excel·lent ocasió, no només per intercanviar experiències entre els exalumnes de les diferents generacions del màster, sinó per millorar els seus coneixements i adquirir noves capacitats als àmbits que es tractaran.

El màster en Business Management de la UAB és un màster presencial que té per objectiu ensenyar a construir models de gestió moderns i flexibles per donar millor resposta al món de les empreses i negocis cada cop més globalitzats. Va més enllà, per tant, de donar eines específiques, i s’enfoca en el fet que els estudiants puguin afrontar els diferents problemes dels negocis i les empreses de la forma més àmplia possible.

Més informació:
Màster en Business Management de la UAB