Converteix en "assignació definitiva" la teva plaça a l’Escola i matricula’t!

Converteix en

Si t'han adjudicat la teva plaça al nostre Grau, des de la 2a a la 8a preferència, i vols venir a estudiar a l'Escola, realitza el tràmit "Assignació definitiva" i matricula't! Recorda que tens temps fins dilluns 10 d'agost per fer aquest tràmit i acceptar la teva plaça al portal Accés Universitat.

05/08/2020

S'ha publicat la primera assignació de places de la preinscripció universitària de la convocatòria ordinària de juny, pel curs 2020-2021.

Si t’han assignat el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (presencial i en línia), entre la teva 2a i 8a preferència, i vols quedar-te amb aquesta plaça, tens temps fins dilluns 10 d'agost, per escollir l’opció “Assignació definitiva” (al portal Accés Universitat) i poder venir a matricular-te definitivament al setembre.

La publicació de la llista d’”Assignació definitiva” serà el 9 de setembre i la matrícula el dia 10.