Afectacions a la Mobilitat al pont de l'AP-7

IMG_190526_TallAp7

Avui es produiran afectacions puntuals a la mobilitat, al pont de l'AP-7 del carrer de la Serra de Galliners, a causa dels treballs de retirada de les tanques metàl·liques instal·lades per a la prevenció de la pesta porcina africana. Els treballs comportaran talls alternatius de circulació durant el matí i la tarda. 

19/05/2026

Avui, 19 de maig, es produiran afectacions a la circulació en un dels accessos al campus de la UAB. Concretament al pont de l'AP-7 del carrer de la Serra de Galliners (antic pont), amb motiu dels treballs de retirada de les tanques metàl·liques instal·lades per a la prevenció de la pesta porcina africada. 

Els treballs es duran a terme en dues fases i es garantirà, en tot moment, el pas dels serveis d'autobús en ambdós sentits. Per a la resta de persones usuàries, només es mantindrà un sentit de circulació operatiu en cada fase. 

Fases de l'actuació:

- A partir de les 9.30 h, quedarà tallada la circulació en sentit UAB - Cerdanyola. Com a itinerari alternatiu, es recomana utilitzar el pont que connecta la UAB amb el Parc Tecnològic per crear l'AP-7. 

- A partir de les 14 h, els treballs es traslladaran a l'altra meitat del pont i quedarà tallada la circulació en sentit Cerdanyola - UAB. 

Es recomana tenir en compte aquestes afectacions en els desplaçaments d'avui al Campus.