Detall d'activitat

Dimecres, 17 Gener 2024

11:00

Presentació Francisco Rejón-Guardia

Divulgació - Departament Seminar

Descripció:

El pròxim 17 de gener tindrà lloc la presentació de Francisco Rejón-Guardia (Universidad de Málaga) al Departament de Seminari.

Francisco és professor Titular de Comercialització i Investigació de Mercats a la Universitat de Màlaga (Espanya). Doctor en Ciències econòmiques i Empresarials, Màster en Finances i direcció bancària, Màster en Màrqueting i Comportament del consumidor (Universitat de Granada).

Membre fundador del grup de recerca TURNETMK dedicat a l'anàlisi del turisme, les xarxes socials i el màrqueting. Professor col·laborador de la Universitat de Sevilla, Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Escola de Turisme Felipe Moreno (ETB), cambres de comerç de Granada, Jaén i Còrdova. Membre de l'Academy of Marketing science (AMS), European Marketing Academy (EMAC) i de l'Associació de Màrqueting Acadèmic i Professional (AEMARK).

Els seus interessos principals són l'estudi de les xarxes socials, el comportament del consumidor on-line, l'eficàcia de la publicitat on-line, l'aplicació de tecnologies emergents en educació, així com els mètodes per desestacionalitzar el turisme en destinacions madures. Ha publicat sobre aquests temes en diverses revistes acadèmiques com Internet Research, Psychology & Marketing, Industrial Management & Data Systems, Journal of International Consumer Marketing, Journal of Technology and Science Education així com llibres i diversos capítols de llibre.

 

Ubicació: Departament Seminar

Data: Dimecres 17, Gener de 2024 - 11:00h

Data fi: Dimecres 17, Gener de 2024 - 12:00h

Afegir al meu calendari 2024-01-17 11:00:00 2024-01-17 12:00:00 Europe/Madrid Presentació Francisco Rejón-Guardia

El pròxim 17 de gener tindrà lloc la presentació de Francisco Rejón-Guardia (Universidad de Málaga) al Departament de Seminari.

Francisco és professor Titular de Comercialització i Investigació de Mercats a la Universitat de Màlaga (Espanya). Doctor en Ciències econòmiques i Empresarials, Màster en Finances i direcció bancària, Màster en Màrqueting i Comportament del consumidor (Universitat de Granada).

Membre fundador del grup de recerca TURNETMK dedicat a l'anàlisi del turisme, les xarxes socials i el màrqueting. Professor col·laborador de la Universitat de Sevilla, Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Escola de Turisme Felipe Moreno (ETB), cambres de comerç de Granada, Jaén i Còrdova. Membre de l'Academy of Marketing science (AMS), European Marketing Academy (EMAC) i de l'Associació de Màrqueting Acadèmic i Professional (AEMARK).

Els seus interessos principals són l'estudi de les xarxes socials, el comportament del consumidor on-line, l'eficàcia de la publicitat on-line, l'aplicació de tecnologies emergents en educació, així com els mètodes per desestacionalitzar el turisme en destinacions madures. Ha publicat sobre aquests temes en diverses revistes acadèmiques com Internet Research, Psychology & Marketing, Industrial Management & Data Systems, Journal of International Consumer Marketing, Journal of Technology and Science Education així com llibres i diversos capítols de llibre.

 

Departament Seminar