Accede al contenido principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Escuela de Formación Permanente

Calidad

SGIQ de la EFP

Els centres de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) disposen del seu propi Sistema de Garantia Interna de la Qualitat (SGIQ), que reflecteix el ferm compromís d’oferir titulacions de qualitat que incloguin en el seu funcionament els mecanismes per assegurar l’avaluació i millora contínues, tant de les titulacions que s’ofereixen com del propi sistema de gestió.

El SGIQ del centre assumeix el compromís de la UAB (SGIQ transversal UAB) i contribueix a oferir titulacions de qualitat que garanteixen l’assoliment dels resultats d’aprenentatge (habilitats, coneixements i competències) establerts als programes formatius. Per tal d’acomplir amb l’objectiu fonamental d’oferir una formació científica de grau i postgrau fonamentada en les necessitats i les expectatives dels seus usuaris i usuàries, i de la societat en general.

El SGIQ de l'Escola de Formació Permanent recull totes les responsabilitats i tasques realitzades a nivell de centre, incloent les particularitats, necessitats i interessos específics del centre i de les titulacions que programa.

Aquest sistema de gestió de la qualitat s'ha dissenyat seguint les directrius del programa AUDIT i les recomanacions de les agències de qualitat AQU Catalunya i ENQA.

El 2025 s'ha realitzat la primera revisió del SGIQ i s’han aprovat els processos de l'Escola de Formació Permanent en la Comissió Acadèmica i de Qualitat (acta del 14/10/2025).

Mapa de procesos del SGIQ
Mapa de procesos del SGIQ

 

Procesos del SGIQ de la EFP 

Procesos estratégicos 

PE01. Definición de la política y objectivos de calidad 

PE02. Definición, despliegue y seguimento del Sistema de Garantia Interna de la Calidad 

PE03. Creación y diseño de nuevas titulaciones 

 

Procesos clave 

PC01. Renovación de la oferta formativa de estudis propios 

PC02. Seguimiento, evaluación y mejora de les titulaciones 

PC03. Ordenación académica 

PC04. Producción de cursos MOOC 

PC05. Programa Universidad al Alcance 

PC06. Gestión documental 

 

Procesos de soporte 

PS01. Política y gestión del PDI y PTGAS 

PS02. Gestión de ingresos y gastos 

PS03. Gestión de convenios 

PS04. Gestión de sugerencias, quejas y felicitaciones 

PS05. Información Pública y rendición de cuentas 

PS06. Satisfacción de las personas usuárias