Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Serveid'Ocupabilitat

Nova convocatòria ICEX Vives de pràctiques internacionals remunerades per a persones joves titulades

02 oct. 2025
Compartir a Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El programa ICEX Vives ofereix a joves titulats l’oportunitat de realitzar pràctiques formatives no laborals en empreses espanyoles amb projecció internacional. Les beques inclouen dotació econòmica, assegurança i suport en el desenvolupament professional. 

icex vives

Aquest programa està destinat a joves d’entre 18 i 30 anys amb nacionalitat espanyola o d’algun Estat membre de la Unió Europea, residents a Espanya, i amb titulació oficial. 

Busca facilitar la seva inserció laboral en entorns internacionals.

Les pràctiques que ofereix són no laborals i es duen a terme en empreses o entitats espanyoles internacionalitzades, amb seu a l’estranger.

L'ICEX assumeix el 100% de la dotació econòmica de la persona becada, així com els costos d’assegurança per accidents i assistència de viatge durant la pràctica. Les empreses col·laboradores se n’ocupen dels desplaçaments interns i de proporcionar els materials i equips que el participant requereixi.

L’objectiu principal és connectar talent jove qualificat amb empreses espanyoles amb projecció global i reforçar la seva experiència professional fora d’Espanya.

Per accedir-hi, cal registrar-se a la plataforma d’ICEX Vives, completar el perfil i inscriure’s a les ofertes de pràctiques disponibles.

Més informació i registre ICEX Vives

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al 30 de novembre de 2025

Dins de: