Viu a la UAB

Iniciació a la interpretació teatral en anglès

Aquest curs consisteix en una introducció a la interpretació teatral d’una manera fàcil i divertida. L'alumnat experimentarà l’enormitat de possibles vies d’interpretació que l’esperen a partir del cos i la veu.

Com a tret distintiu, tant les classes com el treball d'interpretació, els textos i altres materials emprats en aquest curs es desenvoluparan en llengua anglesa. És una oportunitat única per als alumnes que vulguin millorar la seva pronúncia, llenguatge i memòria en aquest idioma. Per a fer-ho, es requereix, com a mínim, el nivell d’anglès B1.

Les classes seran guiades pel professor Harris Gordon, actor i director professional nascut al Canadà, que guiarà l’alumnat en tot moment i l’ajudarà a desenvolupar les habilitats expressives.

Direcció: Harris Gordon.
Dates: del 7 de març al 30 de maig del 2017.
Horari: el dimarts de 16.00 h a 18.00 h.
Preu: comunitat de la UAB, 60 €; altres, 90 €.
Coorganitzat amb la Unitat de Dinamització Comunitària de la UAB.

Activitat amb reconeixement acadèmic (1 crèdit ECTS).

Harris Gordon és nascut a Canadà i format a l'East 15 Acting School de Londres i a l'École Internationale de Théâtre Jacques Lecoq de París. És actor de teatre, televisió i cinema i ha dirigit dues obres: "Giulietta", amb Pepa Plana, i "Buscant Abraham", amb Carles Chamarro i Toni González.

Inscripció en línia de l'1 al 28 de febrer del 2017 (places limitades, assignació per ordre d'inscripció).

Places exhaurides!
Inscripció tancada