Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

Estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la UAB guanyen el Premi JCDecaux de Creativitat Exterior

30 nov. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

En la categoria Nous Talents, dedicada a estudiants de Publicitat i Disseny, l’alumne Joan Bogunyà s’ha endut l’or amb la peça “Papel de regalo”, mentre que les estudiants Judit Agulló, Marina Gascón, Sofía Escardíbul, Ainhoa García i Ana Gimeno, s’emporten el bronze amb “2030”.

Premiats JCDecaux

JCDecaux ha celebrat la vintena edició dels Premis JCDecaux de Creativitat Exterior a Espanya, en els quals s'ha guardonat als millors treballs de 2022 de creativitat en publicitat exterior fets per agències creatives, de mitjans o digitals, anunciants, professionals freelance i estudiants de disseny i publicitat. Aquests guardons reconeixen el talent creatiu i les millors campanyes pensades i dissenyades per al medi exterior que s'han exhibit a Espanya durant l'últim any.

L'acte, celebrat a la seu de JCDecaux a Madrid, s'ha centrat al voltant dels nous models d'interacció social, en com les experiències personals es reflecteixen en les estratègies de publicitat exterior per connectar marques amb audiències urbanes. A part de l'entrega de premis, s'ha dut a terme la taula rodona «El futur de la interacció humana», conduïda pel director de Màrqueting de JCDecaux España, Ricardo Pérez, en la qual s'ha aprofundit en la transformació dels models d'interacció social i en com està evolucionant la nostra manera d'estar al món i de viure experiències. Hi han assistit prop de 300 convidats entre agències, mitjans de comunicació, anunciants, consultores de comunicació, nous talents i universitats, membres del jurat i representants d'UNICEF.

Les estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la UAB han sigut guardonades en la categoria Nous Talents, una campanya en col·laboració amb UNICEF Espanya, que va llançar un briefing on es proposava fer una campanya que ajudés a conscienciar sobre l'efecte del canvi climàtic en els nens de països en vies de desenvolupament. El guanyador de la categoria, Joan Bogunyà, amb la campanya "Papel de regalo", comptarà amb una beca remunerada de tres mesos a l'àrea de màrqueting d'UNICEF Espanya. El grup format per Judit Agulló, Marina Gascón, Sofía Escardíbul, Ainhoa García i Ana Gimeno es va endur el bronze amb 2030", una campanya que evidencia les malalties provocades pel canvi climàtic en nens menors de 5 anys.

El jurat dels premis, format per dotze professionals de reconegudes associacions empresarials, agències creatives i de mitjans i responsables de màrqueting i comunicació en grans anunciants va ser presidit pel chief creative officer de Deloitte Digital, Carlos Holemans.

Dins de