XIV Jornades d'Innovació a l'Etapa d'Educació Infantil

Jornades d'Innovació a l'Etapa d'Educació Infantil

Les jornades es duran a terme el 26 i 27 d'octubre de 2018 al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

10/05/2018

Les jornades s'emmarquen sota el títol Qui educa avui? i han estat pensades per oferir un espai de reflexió i d'intercanvi entre professionals de l'escola i serveis educatius que vetllen també per l'atenció als infants i les seves famílies.

Les activitats que s'oferiran seran dues conferències dialògiques, l’una entre Ramon Riera i Verónica Anton i l’altre entre Mari Carmen Díez i Vicenç Arnaiz. També hi haurà taules d’experiències dedicades a les aportacions que fan a l'educació agents tan diversos com: els espais d’art creativitat, les escoles de natura, els museus, els serveis dedicats a l’acompanyament a famílies, a l’atenció a la salut integral dels infants, a la infància protegida o al barri i la comunitat entre d’altres. També escoltarem històries de vida de professionals apassionats com Carme Thió, Ada Parellada, Joan Casals, Martí Boada, Custodia Moreno....

Web de les jornades