La UAB se suma a l'aturada de país prevista per al dia 3 d'octubre

La UAB se suma a l'aturada de país prevista per a dimarts, 3 d'octubre. A la Universitat no hi haurà cap activitat acadèmica, i el personal podrà decidir lliurament la seva assistència o no al lloc de treball. Per garantir l'obertura dels centres, s'establiran serveis mínims pels canals habituals.

02/10/2017

Des de la pluralitat ideològica de la comunitat UAB, compartim el més ferm convenciment que la violència mai no ha de ser la manera d’afrontar els conflictes polítics a les societats democràtiques.

La UAB ha aturat la seva activitat durant 15 minuts aquest migdia a tots els centres docents. Des de l'Equip de Govern s'ha convocat aquesta aturada avui, dilluns 2 d'octubre, com a mostra de rebuig i condemna a la violència exercida per les forces de seguretat de l’Estat contra la ciutadania durant la jornada de l'1 d'octubre.

Des de la pluralitat ideològica de la comunitat que integra la nostra universitat, compartim el més ferm convenciment que la violència mai no ha de ser la manera d’afrontar els conflictes polítics a les societats democràtiques.

Una vegada més, reiterem la nostra crida al diàleg i a la negociació i reclamem als que poden actuar que ho facin per reconduir el greu conflicte polític que viu Catalunya.

Per tot això, amb l'acord de les direccions dels centres docents, la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) se suma a l'aturada de país prevista per al dia 3 d'octubre. A la Universitat no hi haurà cap activitat acadèmica ni administrativa, i el personal podrà decidir lliurament la seva assistència o no al lloc de treball. Per garantir l'obertura dels centres, s'establiran serveis mínims pels canals habituals.