Jornades de Geografia en Acció

Les jornades es desenvoluparan a la Facultat de Filosofia i Lletres del 5 al 9 de febrer de 2018.

14/01/2018

Amb el propòsit de potenciar l'interès de la Geografia entre l'alumnat a partir del segon cicle de l’ESO i del Batxillerat i enfortir els vincles entre el Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona i el professorat de secundària, us oferim, conjuntament amb el Programa Argó de l'Institut de Ciències de l'Educació, la possibilitat de participar en les Jornades de Geografia en Acció, que es desenvoluparan als laboratoris de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Web de les jornades