IV Jornada Batxibac

La jornada es desenvoluparà a la Facultat de Filosofia i Lletres el 16 de febrer de 2018.

24/01/2018

La IV Jornada Batxibac està organitzada pel Departament de Filologia Francesa i Romànica de la UAB, en col·laboració amb el Programa Argó de l'ICE de la UAB i el servei de cooperació de l'ambaixada de França. La jornada tindrà lloc a l'auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB i estarà dividida en dues parts. Començarà amb un reportatge sobre la novel·lista, dramaturga, guionista i directora de cinema francesa Marguerite Duras. A la segona part, i a partir de la conferència de Jean-Michel Devesa, es reflexionarà sobre el paper de la cultura francesa al món.

Web de la jornada