Es presenta Xec3, Xarxa d’Expertesa per a la Construcció Compartida de Coneixement

Projecte XEC3

El 21 de novembre, a partir de les 9,30 hores, la sala d’Actes del rectorat de la UAB acollirà la presentació de Xec3, la Xarxa d’Expertesa per a la Construcció Compartida de Coneixement, un projecte del GRODE que té com a objectiu afavorir el reconeixement del saber i experiència de la generació sènior amb la seva participació en treballs de recerca.

17/11/2017

La rectora de la UAB, Margarita Arboix, i M. Jesús Comellas, promotora del projecte, donaran la benvinguda als assistents. En el decurs de l’acte es presentarà el projecte, la web, les experiències realitzades i la dinàmica per participar-hi. Joan Manuel del Pozo, professor de Filosofia de la Universitat de Girona, pronunciarà la conferència “El camí de la felicitat o la felicitat del camí”.

El projecte XEC3 del grup GRODE (Grup de Recerca Orientació i Desenvolupament Educatiu) del Departament de Pedagogia Aplicada, promou la participació de persones de la generació sènior, alliberades de les obligacions laborals, com a mentores de treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat, grau, postgrau, mestratge, col·laborant amb el professorat i els ofereix l’oportunitat de poder participar en grups de recerca aportant el seu coneixement i experiència.

Més informació: http://xec3.grode.org/