Detall d'activitat

Dilluns, 15 Gener 2024

16:00

Inici del Diploma d'Especialització Online en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Actes institucionals, Màsters i postgraus - Online

Descripció:

Aquest itinerari forma a les persones responsables i/o directives de projectes aportant eines especials en les àrees de Revenue, Màrqueting, Ventes i Customer Experience perquè puguin analitzar, dirigir, desenvolupar, implementar i fer un seguiment a projectes turístics amb una estratègia integral que s'adapti a les necessitats reals de cada projecte.

Objectius

  • Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius que hauran de donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic.
  • Dotar d'eines especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler que han de permetre resoldre amb la millor eficiència la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional.
  • Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, que englobi les àrees de més rellevància dins de l'empresa i orientades als mercats mundials.
  • Integrar els coneixements suficients en la seva pràctica professional per resoldre les problemàtiques d’aquesta actuació.

Més informació

 

Ubicació: Online

Data: Dilluns 15, Gener de 2024 - 16:00h

Data fi: Dilluns 15, Gener de 2024 - 23:59h

Organitzador: Àrea de Formació Permanent

Telèfon: +34 93 592 97 10

Correu electrònic: formacio.continua.fuabformacio@uab.cat

Afegir al meu calendari 2024-01-15 16:00:00 2024-01-15 23:59:59 Europe/Madrid Inici del Diploma d'Especialització Online en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Aquest itinerari forma a les persones responsables i/o directives de projectes aportant eines especials en les àrees de Revenue, Màrqueting, Ventes i Customer Experience perquè puguin analitzar, dirigir, desenvolupar, implementar i fer un seguiment a projectes turístics amb una estratègia integral que s'adapti a les necessitats reals de cada projecte.

Objectius

  • Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius que hauran de donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic.
  • Dotar d'eines especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler que han de permetre resoldre amb la millor eficiència la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional.
  • Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, que englobi les àrees de més rellevància dins de l'empresa i orientades als mercats mundials.
  • Integrar els coneixements suficients en la seva pràctica professional per resoldre les problemàtiques d’aquesta actuació.

Més informació

 

Online Àrea de Formació Permanent formacio.continua.fuabformacio@uab.cat