Detall d'activitat

Dimecres, 13 Gener 2021

00:00

Inici del Postgrau en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience (online)

Actes institucionals, Màsters i postgraus - Online

Descripció:

Aquest itinerari forma a les persones responsables i/o directives de projectes aportant eines especials en les àrees de Revenue, Màrqueting, Ventes i Customer Experience perquè puguin analitzar, dirigir, desenvolupar, implementar i fer un seguiment a projectes turístics amb una estratègia integral que s'adapti a les necessitats reals de cada projecte.

Objectius

  • Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius que hauran de donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic.
  • Dotar d'eines especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler que han de permetre resoldre amb la millor eficiència la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional.
  • Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, que englobi les àrees de més rellevància dins de l'empresa i orientades als mercats mundials.
  • Integrar els coneixements suficients en la seva pràctica professional per resoldre les problemàtiques d’aquesta actuació.

Més informació

Ubicació: Online

Data: Dimecres 13, Gener de 2021 - 00:00h

Data fi: Dimecres 13, Gener de 2021 - 23:59h

Organitzador: Àrea de Formació Continuada

Telèfon: +34 93 592 97 10

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Afegir al meu calendari 2021-01-13 00:00:00 2021-01-13 23:59:59 Europe/Madrid Inici del Postgrau en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience (online)

Aquest itinerari forma a les persones responsables i/o directives de projectes aportant eines especials en les àrees de Revenue, Màrqueting, Ventes i Customer Experience perquè puguin analitzar, dirigir, desenvolupar, implementar i fer un seguiment a projectes turístics amb una estratègia integral que s'adapti a les necessitats reals de cada projecte.

Objectius

  • Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius que hauran de donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic.
  • Dotar d'eines especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler que han de permetre resoldre amb la millor eficiència la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional.
  • Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, que englobi les àrees de més rellevància dins de l'empresa i orientades als mercats mundials.
  • Integrar els coneixements suficients en la seva pràctica professional per resoldre les problemàtiques d’aquesta actuació.

Més informació

Online Àrea de Formació Continuada formacio.continuada.fuab@uab.cat