Màsters Oficials

Pràctiques al Màster en Arxivística i Governança de la Informació

Un dels objectius del centre és facilitar la inserció laboral dels seus estudiants. En aquest sentit, des del curs 2002-2003 ha signat una sèrie de convenis amb institucions i empreses, públiques i privades, per tal que els estudiants del Màster en Arxivística i Governança de la Informació puguin dur a terme estades de pràctiques en serveis de gestió de documents i/o arxius d’aquestes entitats. 

  • El pla d'estudis del Màster en Arxivística i Governança de la Informació inclou en el segon curs un mínim de 150 hores de pràctiques obligatòries en serveis de gestió de documents i/o arxius, que corresponen a les previstes en el mòdul 10.
  • Són sempre remunerades i compatibles amb l’horari acadèmic del centre.
  • Les pràctiques acadèmiques externes poden ser curriculars o extracurriculars:
    - Les curriculars s’integren dins dels plans d’estudis, tenen valor en crèdits ECTS i la durada prevista en el pla d’estudis corresponent, segons l’equivalència establerta pels crèdits ECTS.
    - Les extracurriculars no formen part del pla d’estudis i tenen un caràcter voluntari. Han de tenir una vinculació directa amb els estudis que s'estiguin cursant i una durada no superior al 50% de la dedicació d’un curs acadèmic (750h), el període comprès entre el setembre d’un any i el setembre de l’any següent.
  • Els estudiants poden dur a terme pràctiques des del primer curs del Màster, amb un límit de 750 hores no curriculars per curs.
  • Tant les pràctiques curriculars com les extracurriculars són sempre remunerades.

Consulteu en el següent enllaç tota la informació sobre pràctiques:

                              Pràctiques a l'Escola FUAB Formació