Matrícula Grau en Comunicació Interactiva

Matrícula de 1r curs, pas a pas

La matrícula de primer curs es fa online, sense que et calgui sortir de casa.

Si encara no ho has fet, consulta el Pas a pas per fer la matrícula de 1r curs, on t'expliquem de manera general com funciona la matrícula online de nou accés. En aquesta pàgina, tens les informacions de matrícula que has de tenir en compte específicament en el teu grau.

Si us plau, llegeix amb atenció tota la informació abans de fer la teva matrícula online.

Sessió informativa de matrícula

Es farà el divendres 4 de setembre de 2020 a les 12h del matí en format virtual per TEAMS. Hi podreu accedir des d'aquest enllaç.

Us recomanem que prèviament llegiu atentament el pas a pas per a fer la matrícula de primer.

Dates de matrícula

Matrícula assignats en 1a preferència:

Els estudiants de nou accés assignats en primera preferència es matricularan entre els dies 7 i 10 de setembre de 2020. Consulteu en aquesta mateixa pàgina a partir del dia 2 de setembre la data exacta de matrícula. Fins a aquell dia aquesta informació no estarà disponible.

Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar sia.uab.cat

Matrícula de reclamacions i assignació definitiva:

La matrícula dels alumnes que han renunciat a la reasignació, errors,... es realitzarà el dia 10 de setembre de 2020. Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar sia.uab.cat

Matrícula assignats en 2a assignació:

La matrícula dels alumnes assignats en 2a assignació es realitzarà els dies 21 i 22 de setembre. Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar sia.uab.cat

ATENCIÓ: a partir del 16 de juliol de 2020 es pot sol.licitar l'acreditació econòmica per formalitzar la matrícula universitària sense el pagament previ dels preus públics per al curs 2020-2021 i la  BECA EQUITAT.  Consulteu al web de l' AGAUR.

Formulari matrícula 1r curs Comunicació Interactiva
Assignatures 1r curs Comunicació Interactiva

CURS 2020-2021

Els alumnes de primer curs faran automatrícula.

Consulteu l'apartat "Documentació" per saber quins documents ens heu de fer arribar prèviament a la matrícula. Per exemple: Títol de família nombrosa, certificat de matrícula d'honor de batxillerat, etc.

Envieu aquesta documentació indicant el vostre nom i cognoms a: documentacio.matricula.comunicacio@uab.cat

Acollida d'estudiants i inici de curs

28, 29 i 30 de setembre de 2020: Sessions de Benvinguda per als alumnes de primer curs.

1 i 2 d'octubre de 2020: Presentació de les assignatures de primer curs.

Inici de l'activitat docent: 5 d'octubre de 2020

Horari de la Gestió Acadèmica: el pots consultar aquí.

Informació relacionada

Consulta de la paraula clau per fer l'automatrícula
Avís Modificacions Matrícula
Avís pagament de la matrícula mitjançant el préstec AGAUR