Matrícula Grau en Comunicació Interactiva

Matrícula de 1r curs, pas a pas

La matrícula de primer curs es fa online, sense que et calgui sortir de casa.

Si encara no ho has fet, consulta el Pas a pas per fer la matrícula de 1r curs, on t'expliquem de manera general com funciona la matrícula online de nou accés. En aquesta pàgina, tens les informacions de matrícula que has de tenir en compte específicament en el teu grau.

Si us plau, llegeix amb atenció tota la informació abans de fer la teva matrícula online.

Sessió informativa de matrícula

Es farà el dimecres 14 de juliol de 2021 a les 12h del matí en format virtual per TEAMS. Hi podreu accedir des d'aquest enllaç.

Us recomanem que prèviament llegiu atentament el pas a pas per a fer la matrícula de primer.

Estudiants de nou accés amb alguna discapacitat i/o necessitat educativa específica

El proper dimecres 21 de juliol, el PIUNE organitza una sessió informativa online per a tots els i les estudiants de nou accés que tinguin alguna discapacitat i/o necessitat educativa específica.

Cal inscripció prèvia en aquest formulari.

Dates de matrícula

Matrícula assignats en 1a preferència:

Els estudiants de nou accés assignats en primera preferència es matricularan entre els dies 15 i 19 de juliol de 2021
Consulteu en aquesta mateixa pàgina a partir del dia 13 de juliol de 2021 la data exacta de matrícula.

Matrícula de reclamacions i assignació definitiva:

La matrícula dels alumnes que han renunciat a la reasignació, errors,... es realitzarà el dia 20 de juliol de 2021. Consulteu l'hora exacta de matrícula.

Matrícula assignats en 2a assignació:

La matrícula dels alumnes assignats en 2a assignació es realitzarà els dies 27, 28 i 29 de juliol de 2021
Consulteu el dia i hora de la matrícula.

ATENCIÓ: IMPORTANT No matricular-se el dia i l'hora assignats implica perdre la plaça assignada.

Del 7 de juliol al 14 d'octubre de 2021 es pot sol.licitar l'acreditació econòmica per formalitzar la matrícula universitària sense el pagament previ dels preus públics per al curs 2021-2022 i la  BECA EQUITAT.  Consulteu la web de l' AGAUR.

Formulari matrícula 1r curs Comunicació Interactiva
Assignatures 1r curs Comunicació Interactiva

CURS 2021-2022

La matrícula dels/les alumnes de nou accés es realitzarà mitjançant automatrícula. Passos a seguir:

• En primer lloc, caldrà generar el vostre NIU/NIA, i la paraula de pas vinculada.
  • En segon lloc, haureu de consultar el dia i l'hora en què tindreu accés a l'aplicatiu per formalitzar l'automatrícula.
  • En tercer lloc, haureu d'entrar a "Automatrícula d'estudiants de nou accés".

Consulteu l'apartat "Documentació" per saber quins documents ens heu de fer arribar prèviament a la matrícula. Per exemple: Títol de família nombrosa, certificat de matrícula d'honor de batxillerat, etc.

Envieu aquesta documentació indicant el vostre nom i cognoms a: documentacio.matricula.comunicacio@uab.cat

Acollida d'estudiants i inici de curs

9 i 10 de setembre de 2021: Sessions de Benvinguda per als alumnes de primer curs.

Inici de l'activitat docent: 13 de setembre de 2021

Horari de la Gestió Acadèmica: el pots consultar aquí.

Informació relacionada

Consulta de la paraula clau per fer l'automatrícula
Avís pagament de la matrícula mitjançant el préstec AGAUR
Autorització Domiciliació Sepa