Presentació

T'atrau la comunicació digital, els continguts generats per ordinador, les dades massives (big data), els videojocs, la realitat augmentada i la creació d'entorns immersius ? Aquest grau t'ofereix tot això en una facultat pionera en estudis de comunicació.

T'agradaria tractar dades massives per generar productes periodístics atractius ? T'apassiona crear històries, personatges i mons fantàstics i voldries materialitzar-los en codi ? Creus que, a part de la tècnica i la programació, és imprescindible tenir primer una bona història ?
Vols convertir-te en creador d'interfícies amigables ? T'agradari dissenyar la forma amb què ens relacionem diàriament amb la tecnologia ?

Tu ja ets UAB!

Perfil de l’estudiant

L’estudiant que vulgui cursar aquest grau haurà d’estar interessat en la comunicació i els avenços científics i tecnològics. Recomanem que sigui una persona amb capacitat de raonament lògic, que valori la qualitat en el treball i amb capacitat per treballar de manera organitzada i metòdica. En quant als interessos professionals ha d’estar disposat a integrar-se en equips interdisciplinaris. També ha de dominar les llengües pròpies de Catalunya i tenir un bon nivell d’anglès, encara que no és imprescindible.
Ha de ser un estudiant amb interessos amplis en les ciències socials, amb capacitat per a la comunicació oral i escrita, i no només ha d’estar familiaritzat amb el maneig d’instruments tecnològics, sinó també ha de tenir interès en l’ús de la tecnologia que sosté les formes de comunicació interpersonals, per a desenvolupar productes comunicatius.

Sortides professionals

• Data Scientist (analista i exractor de dades massives en empreses de comunicació)
  • Direcció de projectes interactius
  • Processament, visualització i anàlisi de dades massives per a la comunicació
  • Responsable de narratives interactives
  • Dissenyador d'infografies interactives i visualització de dades
  • Dissenyador d'interfícies i aplicacions multimèdia
  • Gestor de xarxes socials
  • Programador d'interfícies
  • Emprenedor digital
  • Desenvolupador multimèdia
  • Creador de videojocs, webs, aplicacions per a dispositius mòbils i productes digitals interactius
  • Arquitecte de la informació
  • Narrador immersiu
  • Professional autònom
  • Docència i recerca

Coordinador i equip de coordinació

Coordinació d'estudis
Maria José Recoder (dg.c.comunicacio@uab.cat)

Coordinador Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Enric Marín Otto ( Enric.Marin@uab.cat)
Telèfon: 93 581 1943

Coordinadora dels programes d'Intercanvis
Ana Fernández Viso  ( intercanvis.comunicacio@uab.cat)
Telèfon: 93 581 1795

Coordinadora programa PIUNE
Carmina Crusafon Baqués (Carmina.Crusafon.@uab.cat)

Coordinadora programa TUTORSPORT
Elisabet Garcia Altadill  (Elisabet.Garcia.Altadill@uab.cat)

Consulta el llistat de professors

Horaris

La consulta dels horaris i l'aulari es realitza a través del mòdul Consulta d'horaris al sia.uab.es

Calendari Acadèmic 2018 - 2019

Recursos d'aprenentatge

Facultat de Ciències de la Comunicació
Campus de Bellaterra
Codi de preinscripció: Per determinar
60 places
Nombre de crèdits: 240
Durada: 4 anys
Idioma: català (50%) i castellà (50%).
Preu per crèdit: 35,77 euros
Inici de classes:

presencial.
Període lectiu: Anual amb assignatures anuals i semestrals.
Règim d’estudi: Dedicació a temps complet. Possibilitat de via lenta amb la meitat de crèdits per curs (30).
Títol que s'obté: graduat/da en Comunicació Interactiva
Ciències Socials i Jurídiques

Si tens dubtes o vols més informació pots omplir el formulari següent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebràs un correu de confirmació de la teva petició