Māster oficial en Direcciķ de centres per a la Innovaciķ Educativa

Vols fer un màster que t’ajudi a construir una escola ètica, responsable i amb capacitat innovadora i que a més a més et permeti avançar en la teva carrera professional? Aquest és el teu màster!

  • Māster Oficial UAB
  • Crčdits: 60 ECTS
  • Inici de la preinscripciķ 10/01/2020
    Veure el calendari
  • Places: 40 places
  • Preu: 46,11€ per crèdit, provisional i pendent d'aprovació (estudiants UE o residents). Curs 2020-2021.
    66€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2020-2021.
  • Idioma: Catalā (50%) i Castellā (50%)
  • Modalitat: Semipresencial
  • Centre docent: Facultat de Cičncies de l'Educaciķ
Saps que l’exercici de la direcció en centres educatius té unes particularitats diferents a les tasques docents, fet que explica i justifica que es parli de la necessitat d’una formació específica per aquesta activitat?

T’oferim una proposta formativa estretament relacionada a les exigències de l’entorn propiciant un lideratge transformador que actuï com a motor per aconseguir centres educatius que funcionin com autèntiques comunitats que aprenen.

La proposta del màster oficial està homologada per l’exercici de la funció directiva i compleix amb els requisits d’accés corresponents.

L’equip de docents del màster el conformen professionals vinculats al mon educatiu, doctores i doctors membres de reconeguts equips de recerca en investigació educativa, inspectors i inspectores amb una àmplia i contrastada trajectòria, professors i professores amb una dilatada experiència en la gestió d’institucions educatives.

El perfil de l’estudiant del màster són professionals, diplomats, graduats o llicenciats, vinculats a l’àmbit de l’educació (tant formal com no formal) que vulguin dedicar-se a la gestió i l’organització d’institucions educatives.

Sortides professionals

El màster en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa de la UAB pretén capacitar professionals especialistes en organització, direcció i gestió de centres i institucions relacionades amb la formació.

Te una continuïtat acadèmica en el Màster de Recerca en Educació  (en l’itinerari de Desenvolupament i Gestió de les Organitzacions per el Canvi) que aprofundeix en matèries i metodologia d’investigació sobre la temàtica i també en els estudis de Doctorat, on s’ofereix una línia d’investigació sobre organització i direcció de centres educatius.

La proposta del màster oficial es considera homologable per a l’exercici de la funció directiva per a les administracions educatives competents. Concretament en el cas de  Catalunya compleix amb els requisits d’accés regulats per l’article 27.2 del decret 155/2010 de 2 de novembre.

La formació del màster proporciona també formació idònia per a directius d’altres organitzacions educatives com o poden ser les implicades en institucions d’educació no formal (centres de formació ocupacional, centres juvenils, centres de lleure, centres de menors, etc.) o altres vinculades també a l’educació social (centres de animació sòcio-cultural, centres orientats a la educació social en el àmbit familiar i de persones adultes, institucions de tercera edat, etc.), sempre i quan gestionin programes de desenvolupament personal i social.

En síntesis les competències adquirides pels estudiants en aquest màster obren les portes d'accés a altres ocupacions vinculades amb:
  • La direcció d’escoles i instituts
  • La direcció d’entitats educatives
  • La gestió d'institucions de l'àmbit de la cultura i el lleure (museus, biblioteques, associacions culturals ...)
  • La programació i organització d'activitats en institucions socieducatives
  • L’organització i gestió de departaments de formació en empreses i organitzacions socieducatives
  • La planificació i desenvolupament de plans de formació en les organitzacions i empreses
  • L’assessorament a administracions públiques, organitzacions i empreses en tots aquells àmbits vinculats a l'organització i la gestió
  • L'assessorament a centres educatius, culturals i de lleure per a la resolució de problemes vinculats a la seva organització

Qualitat