Jornades de portes obertes (Febrer)

Tria el dia que et vagi millor venir a les Jornades de Portes Obertes de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (cal inscriure's fent clic a l'enllaç del dia que vulguis visitar-nos):

Divendres, 8 de febrer, 10 h. Graus en Turisme i Turisme en Anglès.
Divendres, 8 de febrer, 12 h. Grau en Direcció Hotelera.

Els dies 5, 6, 7 i 8 de febrer de 2019 celebrarem les Jornades de Portes Obertes, on podreu venir i obtenir de primera mà tota la informació sobre el Grau de Turisme, el Grau de Turisme en anglès i el Grau de Direcció Hotelera.

Farem una xerrada explicativa impartida pel coordinador/a de cada grau i on podreu conèixer de ben a prop l'experiència d'alguns alumnes i exalumnes de l'Escola. La jornada acabarà amb una visita a les instal·lacions del centre.

Dimarts 5 de febrer Dimecres 6 de febrer Dijous 7 de febrer Divendres 8 de febrer
Xerrada Lloc Mapa Hora
Turisme i Turisme en Anglès Hotel Campus. Sala Lluís Vives 10 h 10 h 10 h 10 h
Direcció Hotelera Hotel Campus. Sala Lluís Vives 12 h 12 h 12 h 12 h

Per a més informació, segueix-nos al nostre TwitterFacebook i Instragram.

Equips de Benvinguda

Els equips de benvinguda de l'Escola Turisme i Direcció Hotelera t'informaran sobre la millor manera d'arribar a la teva sessió informativa:

Si vens en FGC: et recomanem baixar a la parada Bellaterra, on un equip de benvinguda format per estudiants de l’escola identificats amb armilles verdes t’esperarà des de les 9h del matí per indicar-te com arribar a l’Hotel Campus.

Si vens en autocar: un altre equip de benvinguda t’esperarà a partir de les 9h del matí a l’aparcament de l'Eix Central, per informar-te i acompanyar-te a les xerrades.

Bus-llançadora: L'Escola habilitarà un servei de bus-llançadora des de la Plaça Cívica (parada de Postgrau) fins a l’Hotel Campus a les 9:30h i a les 9:45h, per assistir a la xerrada de les 10h, i a les 11:30h i 11:45h, per anar a la de les 12h.

Si és el primer cop que visites el campus de la UAB, pots consultar com arribar-hi. És molt fàcil!