Estudiar

Curs online en e-Tourism i Màrqueting Digital

Curs en e-Tourism i Màrqueting Digital

Les estratègies de màrqueting i de turisme electrònic estan experimentant una transformació profunda deguda, essencialment, als canvis dels valors dels consumidors i al fenomen de la globalització dels mercats.

Aquest curs 100% online et dóna les eines per poder-te adaptar als nous models amb formació en:

  • Estratègies de Màrqueting Digital i Turisme Electrònic.
  • Eines per a campanyes turístiques digitals.
  • Creació de valor, experiència i fidelització.
  • Pla de màrqueting online.

Contacta amb nosaltres per rebre tota la informació o fer una consulta a la coordinadora

Contacta


Curs en e-Tourism i Màrqueting Digital UAB


Preu del curs

  • La matrícula del curs té un cost de 930 euros.
  • Els alumnes i exalumnes de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera-UAB disposaran d'un descompte, fent que el cost de la seva matrícula sigui de 884 euros.


Matrícula

Formalitza la teva matrícula fins 15 dies abans de l'inici del curs.

La gestió acadèmica enviarà un e-mail a l'estudiant confirmant la matrícula al curs.

Destinataris

Totes les persones que vulguin conèixer o perfeccionar els coneixements innovadors per elaborar i implementar estratègies de màrqueting digital i de turisme electrònic, així com, desenvolupar-se en les noves eines de l'era digital 4.0, exercint amb efectivitat la funció de màrqueting digital al departament turístic de qualsevol empresa relacionada amb el sector.

Titulació que s'obté
 

  • Curs d'especialització en e-Tourism i Màrqueting Digital.


Sortides professionals
 

  • Direcció de Màrqueting.
  • Direcció de Vendes.
  • Consultories especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme.
  • Direcció de Comerç Electrònic.


Continguts
 

  1. Estratègies de Màrqueting Digital i Turisme Electrònic.
    • Introducció al Màrqueting i Comerç Digital enfocat al turisme.
    • Noves tecnologies i eines digitals en el  màrqueting i la comercialització.
    • Campanyes comercials online per al turisme 4.0.
    • Les botigues online i noves tendències.
  2. Eines per a campanyes turístiques digitals.
    • Community Manager: Implementació de les Xarxes Socials i aplicacions turístiques.
    • Reputació online.
    • Optimitació en SEO, SEM, SMO, SMM.
    • Google Adwords.
    • E-mail màrqueting.
  3. Creació de valor, experiència i fidelització.
    • El CRM i les seves aplicacions.
    • L'experiència del client.
    • Estratègies de fidelització i llealtat.
  4. Pla de màrqueting online.
    • Elaboració d'un pla de màrqueting digital.
    • Medició i control del pla de màrqueting.


Metodologia

El curs està dividit en mòduls, que proporcionen diferents eines didàctiques com ara:

  • càpsules de professors,
  • fòrums de debats, anàlisi i consultes a diari,
  • conferències en directe amb el professsor i que podràs veure posteriorment gravades,
  • material d'estudi i suport, per poder visualitzar-lo i treballar mitjançant apps al teu telèfon mòbil i des d'on et trobis.

 


Coordinació del Curs
 

 

  • Laura Lizbeth Martínez Almunia, Llicenciada en ADE i Màster en Direcció i Gestió d’Empreses Internacionals. Consultora i especialista de Màrqueting y Comunicació audiovisual. E- learning Management Development. Professora col·laboradora de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.


Professorat

Un dels principals punts forts i de diferenciació en aquest curs és el professorat. Al ser la majoria directius d'empresa en els àmbits relacionats, aconsegueixen traslladar el coneixement més actual i innovador a aquesta especialització.

Aquest és el nostre equip docent:
 

  • Pedro Rojas: Especialista en estratègia digital, emprenedoria, social media màrqueting i RR.HH. 2.0. Llicenciat en ADE , Postgrau en Community Management i Social Media.
  • Agustín Turull: Llicenciat en ADE. MBA ESADE. Expert en estratègia, direcció comercial i màrqueting, i gestó de la qualitat i medi ambient en entorns gloabals.
  • Manu Monasterio: "Pare de l'Artificial Intelligence Marketing". Professor de les 8M’s a la UAB, ESADE i Georgetown University. President del Think Tank 8M’s al Club de Màrqueting de Barcelona.