X Seminari sobre populisme i xenofòbia: l’auge de l’extrema dreta i el populisme a Europa

Piero Ignazi
L’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) ha organitzat un seminari en què hi intervindrà, entre d’altres, el professor de la Universitat de Bolonya Piero Ignazi, que s’ha centrat en l’estudi dels partits de dreta d’Itàlia i Europa. L’esdeveniment, que és gratuït, tindrà lloc el 17 de desembre, de 16 a 19 hores. (Imatge: https://bologna.repubblica.it)

11/12/2019

El professor Piero Ignazi, expert en la política de dretes a Itàlia i Europa, serà el ponent principal del “X Seminari sobre populisme i xenofòbia: l’auge de l’extrema dreta i el populisme a Europa”.

Es tracta d’un acte organitzat per l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) on també hi intervindran altres acadèmics i experts en una taula rodona. En aquest enllaç podeu consultar el programa provisional.

L’acte tindrà lloc el dimarts 17 de desembre, de 16 a 19 hores, a la seu de l’ICPS (c/ Mallorca, 24) a Barcelona. L’assistència és gratuïta però es requereix confirmació escrivint un correu a info@fiop.net o trucant al 93 253 07 30.

Programa provisional