La Policia Nacional reconeix la tasca professional en Seguretat Privada de la professora Anna Almécija

Anna Almécija, una de les professionals de la Seguretat Privada obté una menció honorífica de la PN
Foto: EFE.

La Policia Nacional va organitzar un acte a Madrid, el passat 27 de novembre, per reconèixer la tasca de col·laboració de 340 professionals de la Seguretat Privada amb aquest cos policial. Entre les persones que van rebre la menció honorífica, hi havia la professora de l'Escola i experta en seguretat i gènere, Anna Almécija.

02/12/2019

El passat 27 de novembre, es va celebrar un acte organitzat per la Policia Nacional per reconèixer la tasca de col·laboració de diversos professionals de la Investigació i Seguretat Privada, que amb la seva cooperaciò contribueixen a enfortir el binomi seguretat pública - seguretat privada, i fer que el model espanyol sigui tot un referent per altres països.

L'esdeveniment, que es va dur a terme al complex policial de Canillas, a Madrid, va estar impulsat per la Unitat Central de Seguretat Privada del cos policial, i va ser presidit pel Comissari General de Seguretat Ciutadana, Juan Carlos Castro.

La Policia Nacional va atorgar 340 mencions honorífiques a professionals de la Seguretat Privada, entre directors de seguretat, caps, vigilants, detectius privats, així com a persones vinculades amb el Sector o amb activitats relacionades. Anna Almécija, advocada, professora de l'Escola, i experta en seguretat i gènere, va ser una de les professionals que va rebre aquest reconeixement en la categoria "B".

Almécija treballa, actualment, amb la Conselleria d'Interior de la Generalitat de Catalunya en el protocol de seguretat contra les violències sexuals en entorns d'oci #NoEnPassemNiUna. És també una de les persones encarregades d'oferir formació al personal de bars i locals nocturns per detectar i saber actuar davant d'una agressió sexual.