Valoració positiva dels serveis de la Fundació UAB

Enquesta serveis

La FUAB ha fet una nova enquesta de qualitat per conèixer la valoració de l’alumnat, el professorat i el personal d’administració. El qüestionari ha avaluat aspectes com la secretaria acadèmica, la gestió informàtica i les instal·lacions. Enguany, també s'han inclòs les mesures aplicades per la pandèmia o el funcionament del Campus Virtual.

10/09/2021

L’enquesta s’ha efectuat en línia durant els mesos de maig, juny i juliol, amb la col·laboració de D'EP Institute. Els resultats presenten una millora en la percepció dels usuaris de la majoria de serveis respecte de l’enquesta feta l’any passat, encara que hi ha hagut una lleugera disminució en la participació dels diferents col·lectius. Així, enguany hi han participat 230 estudiants de Cicles, Graus i Màsters oficials i 148 membres del professorat.

L’alumnat ha valorat més favorablement àmbits com la gestió acadèmica, la gestió informàtica, les instal·lacions, la Unitat de Pràctiques o les accions per al medi ambient. Per la seva part, el professorat ha destacat una millora en la satisfacció en aspectes com els equipaments de les aules, el servei d’impressió o els recursos oferts per les biblioteques de la UAB.

Entre el personal d’administració, l’enquesta ha comptat amb un 82% de participació. La valoració d’aquest col·lectiu ha millorat en la majoria d’àmbits, sobretot pel que fa a la gestió informàtica, les instal·lacions de l’Edifici Blanc, la comunicació i el medi ambient.

Valoració sobre les mesures durant la pandèmia

Com a novetat, el formulari del curs 2020-2021 ha recollit preguntes relacionades amb la gestió de la situació de crisi originada per la pandèmia.

En general, l’alumnat ha valorat amb un 3 sobre 4 qüestions com el software per a les assignatures/mòduls i el funcionament del Campus Virtual durant tota l'etapa de no-presencialitat; també ha destacat positivament l’adequació de les mesures per a garantir la seguretat durant la pandèmia, o la comunicació de les disposicions adoptades.

El professorat també ha avaluat amb més d’un 3 sobre 4 les solucions ofertes durant la pandèmia, com ara la resolució d’incidències informàtiques o l’adequació del software i el Campus Virtual/Aula Moodle per impartir docència. 

Per últim, el personal d'administració ha considerat satisfactori -amb més d’un 3 sobre 4- la connexió al software durant el teletreball, les mesures de seguretat o les facilitats del Campus Virtual/Aula Moodle per proporcionar informació de caràcter general.