Us desitgem unes Bones Festes i un Feliç 2019!

Nadala de la FUAB 2018

L'Escola i tota la comunitat de la Fundació UAB, a través d'aquesta nadala, us desitgem unes Bones Festes de Nadal i un Feliç 2019!

10/12/2018

En aquesta ocasió, a la nadala, es recullen imatges de la darrera nevada d'aquest any en espais emblemàtics de la FUAB i de l'Autònoma, com el Campus de Bellaterra, Vila Universitària, l'Edifici Blanc o Casa Convalescència, deixant unes postals molt boniques i adients per aquestes dates tan entranyables.