Últims dies per participar al Congrés Internacional Benèfic de Psicologia en record de la DANA

Cartell de color lila informatiu amb el títol de la notícia i les dates

Del 29 al 31 d’octubre de 2025, València acollirà un congrés internacional de psicologia amb enfocament solidari i transformador. Estudiants, investigadores i professionals de tot el món hi participaran per reflexionar sobre crisi, resiliència i salut mental. Vols presentar-hi un treball, assistir o simplement inspirar-te? Aquesta és la teva oportunitat.

20/06/2025

Del 29 al 31 d’octubre de 2025, València acollirà, un esdeveniment solidari que commemora el primer aniversari de la DANA.

Amb el lema “Psicologia pel canvi: junts construïm un futur millor”, el congrés reunirà estudiants, investigadores i professionals de més de 10 països per abordar temes com el trauma, el dol, la resiliència, la salut mental i la psicologia en contextos de crisi.

Organitzat pel Colectivo Nacional de Estudiantes de Psicología (CEPP-PIE) i l’estudiantat de la Universitat de València, se celebrarà en format híbrid (presencial i online).

Com pots participar-hi?

Tens dues opcions principals:

🗣️ 1. Participar com a ponent presentant un treball

Pots enviar una proposta per:

  • Comunicació oral
  • Pòster o e-pòster
  • Taller pràctic
  • Simposi o taula de debat
     

No cal que sigui una recerca formal; pots presentar reflexions, experiències, TFGs, pràctiques, projectes o idees en curs.

📅 Termini d’enviament: 30 de juny de 2025
📩 Presenta la teva proposta aquí: cncep-2025.vercel.app/call-for-abstracts
📄 Consulta la guia completa: Veure PDF

🏆 Premis: El congrés reconeixerà els millors treballs presentats amb premis econòmics per categoria i temàtica. S’avaluaran aspectes com la qualitat, l’originalitat, l’impacte i la relació amb el tema del congrés. Els guanyadors es donaran a conèixer a través de les xarxes socials oficials i rebran també una menció destacada al llibre de publicació.

A més, els treballs acceptats podran ser publicats en un llibre amb ISBN i rebran certificació oficial.

👀 2. Assistir com a participant

No cal presentar cap treball per formar part del congrés. Com a assistent podràs:

  • Gaudir de les ponències i activitats
  • Participar en tallers i espais formatius
  • Fer xarxa amb estudiants i professionals d'altres països
  • Rebre un certificat d'assistència
     

🎫 Preus:

  • 30 € estudiants
  • 100 € professionals
    (Amb descomptes per a persones aturades o jubilades)

Cal destacar que els beneficis seran donats a associacions de veïns víctimes i/o afectats per la DANA.

🖥️ Inscripcions aviat disponibles al web: cncep-2025.vercel.app                         📩 Contacte: cncep2025@gmail.com
📸 Infografia informativa: Veure a Instagram

Teniu fins al 30 de juny per formar part! Us animem a participar en aquesta aquesta oportunitat per créixer, compartir i transformar.