T’interessa formar-te en Unitats Canines de Treball? Vine a les Jornades de Portes Obertes!

JPO Unitats Canines

L’Escola organitza el dissabte 16 de febrer, a les 11 hores, una sessió de presentació sobre el Curs en Ensinistrament de Base i Educació Canina i el Postgrau amb totes les seves especialitzacions. Inscripcions obertes.

07/02/2019

El proper dissabte 16 de febrer, l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral oferirà una jornada de portes obertes per a totes aquelles persones interessades en el món de l’ensinistrament de gossos i les unitats canines de treball. (Consulta tota la informació!)

A partir de les 11 hores, Marga Macías, coordinadora d'aquests estudis i directora d’Internacional Detector Dogs Team (IDDT), farà una presentació perquè coneguis les diferents ofertes formatives:

• El Curs en Ensinistrament de Base i Educació Canina, que ensenya a ensinistrar gossos amb les tècniques més noves, tenint en compte sempre el benestar animal. Una formació acreditada per treballar en centres especialitzats i, especialment, dirigit a Dirigit a persones que vulguin acreditar les Unitats de competència per l'Institut Nacional de Qualificacions (INCUAL).

• El Postgrau en Instrucció d'Unitats Canines de Treball, que permet consolidar els coneixements i entrar al món del gos de treball i totes les seves aplicacions: assistència, protecció civil, prevenció, seguretat i emergències, intervencions terapèutiques i educatives, etc.

La jornada serà una oportunitat per conèixer les instal·lacions de l’Escola i tots els serveis que t’ofereix el campus de la UAB.

Inscriu-te a la Jornada de Portes Obertes

Si no pots venir a aquesta sessió, demana una visita personalitzada a través d’un correu electrònic a epsi@uab.cat, o trucant al telèfon 93 592 97 10.