Sessió informativa sobre la Retitulació al Grau Oficial en Prevenció i Seguretat Integral

Sessió informativa sobre la retitulació al Grau Oficial EPSI

L'Escola oferirà, de nou, en el proper curs acadèmic 2019-20, la Retitulació al Grau en Prevenció i Seguretat Integral pels exalumnes que vulguin obtenir la titulació oficial de Grau, homologada i reconeguda en l'Espai Europeu d'Educació Superior. Es celebrarà una reunió informativa l'11 de juny, a les 16 h, a l'aula 144.

05/06/2019

L'Escola tornarà a impartir, el proper any acadèmic 2019-2020, el Curs de Retitulació al Grau Oficial en Prevenció i Seguretat Integral, a tots els alumni amb disposició del títol propi del Graduat en Prevenció i Seguretat Integral de la UAB.

En un sol curs acadèmic, i superant diverses matèries del nou pla d'estudis del Grau, els exalumnes podran obtenir la titulació oficial en Prevenció i Seguretat Integral, homologada i reconeguda a Europa i adaptada a l'Espai Europeu d'Educació Superior. D'aquesta forma, podran acreditar una titulació amb un nivell de qualificació superior i un rang equivalent i equiparable a qualsevol altre estudi universitari, i podran donar resposta a les demandes de l'àmbit de la Prevenció i Seguretat.

Aquesta formació augmenta les sortides professionals, ja que els titulats incorporaran noves competències i coneixements acadèmics al seu currículum, i podran tenir accés a altres estudis oficials superiors de màsters, que posteriorment, poden donar pas, al Doctorat, i facilitar la seva entrada al món de la docència, la recerca i la consultoria.

El Curs de Retitulació, que té una durada d'un any acadèmic, és compatible amb el desenvolupament de tasques professionals i ajustat a les necessitats dels possibles interessats i interessades.

El dimarts 11 de juny, a les 16 hores, a l'aula 144 (1a planta), tindrà lloc una sessió informativa sobre aquest curs.