Sessió informativa online del Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius

Sessió informativa Postgrau Direcció Executiva Arxius

En el marc de la Fira Virtual de Màsters i Postgraus de la UAB, l’Escola organitza el dijous 9 de juliol (17h) una xerrada informativa online sobre aquest programa formatiu de modalitat online. La sessió anirà a càrrec de Carmen García Meilán, coordinadora de formació continuada del centre. Inscripcions obertes.

26/06/2020

L’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents organitza el dijous 9 de juliol, de 17 a 18h, una sessió informativa en línia sobre el Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius. La sessió forma part de les diferents xerrades organitzades per la Fira Virtual de Màsters i Postgraus de la UAB.

La xerrada, que anirà a càrrec de Carmen García Meilán, coordinadora de formació continuada de l’Escola, serà una oportunitat per conèixer les claus d’aquest programa de modalitat online, que capacita als professionals per a dirigir serveis de gestió documental i arxius en organitzacions públiques i privades.

Es tracta d’un postgrau que recull diferents àmbits per a la direcció de serveis de gestió documental i arxius: visió estratègica, planificació i organització, infraestructures, recursos tecnològics, gestió d’equips de treball, recursos econòmics, gestió enfocada a resultats, qualitat, comunicació o serveis.

Aquest Postgrau s’ofereix en modalitat online i es realitza en dos cursos acadèmics. La pròxima edició començarà el 5 d’octubre

Inscriu-te a la sessió

Les persones registrades rebran 10 minuts abans de l’inici de la sessió un enllaç per accedir a la xerrada, que es farà a través de la plataforma Zoom. Es recomana disposar de càmera i àudio per poder intervenir.