Postgrau Online en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius
El Postgrau Online en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxiu proporciona a les persones al capdavant de serveis de gestió documental i arxiu les eines i estratègies per a executar amb èxit les tasques de direcció i poder liderar processos d’innovació i canvi organitzatiu.
Fes clic aquí per rebre tota la informació
Objectius
- Formar professionals dels arxius i gestors de documents en els camps de la direcció executiva de centres d’arxiu i serveis de gestió documental, tant de les administracions públiques com d’empreses i institucions privades.
- Proporcionar la formació adequada per a capacitar a aquests professionals en la direcció d’aquests equipaments per a planificar, gestionar i comunicar de forma estratègica.
Pla d'estudis
Recull el tractament dels diversos àmbits que han de permetre una correcta gestió d’aquests centres:
- visió estratègica
- planificació i organització
- infraestructures
- recursos tecnològics
- gestió dels equips de treball
- gestió dels recursos econòmics
- gestió enfocada a resultats i a la qualitat
- comunicació i serveis.
El programa es desenvolupa amb la col·laboració de professionals de reconegut prestigi dels àmbits que s'inclouen i l'Associació d'Arxivers de Catalunya.
Destinataris
- Professionals i futurs professionals de gestió documental i arxivística, de l’administració pública i del sector privat o empresarial, amb tasques d'elaboració i gestió d’elements clau com ara planificació estratègica d’un centre o servei, recursos humans, recursos econòmics i tecnològics, comunicació de productes i serveis.
- Tècnics i professionals que administren components estratègics per a la direcció: arxivers, gestors de documents, informàtics, tècnics de l’administració, etc.
Accés
Des de qualsevol llicenciatura, grau o diplomatura.
En casos justificats, es pot permetre l'accés d'estudiants no titulats amb demostrada experiència professional i en cas de superar el programa s'atorgarà un certificat d'assistència i aprofitament.
Titulació que s'obté
- Diploma de Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius.
Sortides Professionals
- L'administració pública dotada de serveis de gestió documental i de centres d'arxius custodis del patrimoni documental a nivell estatal, regional, departamental, autonòmic, municipal, etc.
- En organitzacions i entitats privades: universitats, associacions i col·legis professionals, centres docents, institucions eclesiàstiques, centres d'arxiu privats i col·legis professionals, entre d'altres.
- En empreses de serveis documentals i arxivístics: consultoria, organització d'arxius, serveis de digitalització, sistemes de seguretat documental, destrucció de documents, aplicacions informàtiques de gestió documental, etc.