Segona convocatòria especial d'ajuts per a la cessió temporal d'equipament informàtic i de connectivitat
La segona convocatòria d' ajuts especials estan destinats a l’alumnat amb dificultats per seguir la docència a distància degut a mancances de material informàtic i/o connectivitat a internet.
26/01/2021
La UAB posa a disposició un paquet d'ajuts especials durant el 2n semestre del curs 2020-21 per a l'alumnat amb dificultats de connectivitat o manca d'equipament informàtic. El termini de les sol·licituds és del 15 de febrer al 21 de febrer de 2021.
Requeriments
Aquests s’estableixen en dos blocs diferents de requisits en funció del procediment triat en el moment de fer la sol·licitud:
Requisits Procediment A:
a) No disposar d’equipament informàtic i/o connexió a internet, suficients per seguir la docència en format virtual del segon semestre del curs 2020-2021.
b) Estar matriculat/da en uns estudis oficials de grau o màster en un centre propi de la UAB el curs 2020-2021.
c) Tenir concedida l’acreditació de caràcter econòmic que emet l’AGAUR, per al curs 2020-21 o bé haver obtingut una beca equitat per al curs 2020-2021.
d) En cas de no poder complir el punt c), és podrà obtenir l’ajut si la persona sol·licitant té el seu expedient de beca general del curs 20-21 en situació de proposta de concessió, abans del fi del període de sol·licitud d’aquest ajut.
Requisits procediment B:
a) No disposar d’equipament informàtic i/o connexió a internet, suficients per seguir la docència en format virtual del segon semestre del curs 2020-2021.
b) Estar matriculat/da en uns estudis oficials de grau o màster en un centre propi de la UAB el curs 2020-2021.
c) Obtenir l’aval del deganat o la direcció del centre al que estudia.
PROCEDIMENT A
Escriure un correu electrònic a l’adreça coordinacio.beques@uab.cat. El correu electrònic ha de ser escrit obligatòriament des de l’adreça institucional de la persona interessada (@e-campus.uab.cat). Les sol·licituds que arribin des d’altres comptes de correu es consideraran nul·les.
Al correu electrònic cal fer constar obligatòriament les següents dades:
-Assumpte del correu: Ajut COVID 2020-21 (2n semestre) – PROCEDIMENT A
- Cognom 1 Cognom 2, Nom
- NIA
- DNI
- Estudis que cursa
- Modalitat de l’ajut sol·licitat: (Modalitat 1, 2, o bé totes dues)
- Adreça de l’estudiant durant el curs (incloent-hi el codi postal i el nom del municipi)
- Telèfons de contacte (mòbil i fix)
- Adjuntar un d’aquests tres documents:
1. Acreditació econòmica emesa per l’AGAUR pel curs 2020-2021
2. Resolució de concessió de la beca equitat pel curs 2020-2021
3. Proposta de concessió de la beca general pel curs 2020-2021
- Explicació breu dels motius pels quals demana l’ajut (mancança de material i situació sòcio-econòmica personal i familiar)
És imprescindible fer constar totes les dades sol·licitades.
PROCEDIMENT B
Contactar per correu electrònic amb el deganat de la Facultat (dg.psicologia@uab.cat) fins el 19 de febrer, explicant la seva situació sòcio-econòmica personal i familiar, i la necessitat de material informàtic i de connectivitat a internet. En aquest correu s’ha de fer constar que s’opta pel Procediment B en no poder complir els requisits establerts per al Procediment A.
A més de contactar amb el deganat/direcció del centre, serà necessari enviar un correu electrònic a l’adreça coordinacio.beques@uab.cat. El correu electrònic ha de ser escrit obligatòriament des de l’adreça institucional de la persona interessada (@e-campus.uab.cat). Les sol·licituds que arribin des d’altres comptes de correu es consideraran nul·les.
Al correu electrònic cal fer constar obligatòriament les següents dades:
- Assumpte del correu: Ajut COVID 2020-21 (2n semestre) – PROCEDIMENT B
- Cognom 1 Cognom 2, Nom
- NIA
- Estudis que cursa
- DNI
- Modalitat de l’ajut sol·licitat: (Modalitat 1, 2 o bé totes dues)
- Adreça de l’estudiant durant el curs (incloent-hi el codi postal i el nom del municipi)
- Telèfons de contacte (mòbil i fix)
- Explicació breu dels motius pels quals demana l’ajut (mancança de material i situació sòcio-econòmica personal i familiar)
És imprescindible fer constar totes les dades sol·licitades.
Des dels deganats i les direccions de centre es faran arribar les dades de l’alumnat que hagi obtingut l’aval del centre a la unitat de beques de l’Àrea d’Afers Acadèmics (coordinació.beques@uab.cat) abans del dia 22 de febrer de 2021 a les 12:00, per tal que la comissió de selecció pugui avaluar les candidatures i decidir les concessions dels ajuts.
En cap cas es pot optar als dos procediments, A i B.
MODALITATS D’AJUTS
- Modalitat 1: consistirà en el préstec de material informàtic bàsic, PC.
- Modalitat 2: consistirà en facilitar l’accés a una connexió bàsica d’internet mitjançant un dispositiu amb targeta SIM.
Les sol·licituds vàlides seran estudiades i valorades per la comissió establerta a la convocatòria dels ajuts per a situacions d’emergència de la UAB per al curs 2020-2021, que es reunirà de forma extraordinària per decidir la concessió d’aquests ajuts.
Per a més informació consulteu las Bases de la Convocatoria.