S'obre la convocatòria de les Beques Santander Equality 2019-2020

Beques Santander Equality

El programa de Beques Santander Equality està adreçat a dones universitàries, amb bon expedient acadèmic i escasos recursos econòmics, que inicïn estudis de Grau en les universitats adherides a la Conferència de Rectors d'Universitats Espanyoles (CRUE), com la UAB. S'ofereixen 2 ajuts de 5000€ per curs, renovables a un segon any. Les sol·licituds es poden presentar fins al 31 de gener de 2020.

04/09/2019

La primera convocatòria de les Beques Santander Equality, que impulsa aquesta entitat bancària, està ja oberta per tal d'oferir a dones universitàries, que acabin d'iniciar estudis de Grau, en les universitats de la Conferència de Rectors d'Universitats Espanyoles (CRUE), com la UAB, la possibilitat de realitzar els seus estudis ajudant-les econòmicament en els seus primers anys cursant la titulació. Les estudiants hauran de tenir un bon expedient acadèmic i escasos recursos monetaris, per optar a aquests ajuts.

S'ofereixen 2 beques de 5000 € per curs, renovables a un segon any.

Per participar a aquesta convocatòria, les alumnes han complir els següents requisits:

• Tenir una nota mitjana de batxillerat o estudis equivalents igual o superior a 6 punts sobre 10.
  • Estar matriculada en el primer curs de qualsevol estudi de grau en una universitat espanyola adherida a la CRUE durant el curs acadèmic 2019-2020.
  • Ser beneficiària d'una beca del Ministeri d'Educació en el curs 2019-2020.

Aquests requisits s'hauran de mantenir quan es desitgi renovar la beca durant el segon curs acadèmic.

El període de presentació de sol·licituds comença el 3 de setembre de 2019 i finalitza el 31 de gener de 2020. Les estudiants participants hauran de registrar-se al web www.becas-santander.com per enviar telemàticament la seva petició.

Cada universitat seleccionarà les estudiants que compleixin els requisits, i davant notari es realitzarà un sorteig per assignar les beques.

Podeu conèixer les bases de la convocatòria de beques clicant sobre l'enllaç.