Proposta modificació Reglament de la Facultat

La Comissió de Revisió del Reglament, creada per encàrrec de la Junta de Facultat, ha consensuat una sèrie de modificacions i incorporacions respecte al text del Reglament de la Facultat de l’any 2015.
15/12/2020
Aquesta nova versió de Reglament de la Facultat ha de ser aprovada per la Junta de Facultat en sessió extraordinària. Abans però, el nou text ha de ser sotmès a aquesta exposició pública.
El període per fer-nos arribar els vostres comentaris i/o observacions estarà obert fins el dia 15 de gener de 2021. Podeu enviar els vostres comentaris a l’adreça electrònica del Deganat: dg.c.comunicacio@uab.cat.
Enllaç document: Proposta nou reglament
Els canvis més destacables introduïts en la nova proposta de Reglament són:
- La incorporació de les noves comissions: La Comissió de Qualitat, la Comissió d’Igualtat i la Comissió de Serveis.
- Ampliació de la informació de la Comissió de Màsters i canvi de composició.
- Canvi en el nombre de representants de les comissions.
- Incorporació de la possibilitat que els representants del PAS puguin delegar en altres persones com a representants d’alguna de les comissions.
Tal com estableix el punt “d” de l’article 29 de propi Reglament, la degana obre un període de com a mínim 15 dies en els quals “la comunitat universitària podrà presentar esmenes i/o comentaris, transcorregut el qual ha de convocar la Junta de Facultat que, en sessió extraordinària i com a únic punt de l’orde del dia, ha de debatre la proposta de reforma”.
La nova proposta de Reglament està en aquest moment en revisió tècnica per part del Gabinet Jurídic de la universitat.