Projectes de Suport a la Innovació Docent 2023

IMG_INNOVET

El passat 16 de juny es va fer pública la resolució provisional de la convocatòria de Projectes de Suport a la Innovació Docent 2023, i entre els projectes concedits es troba el presentat pel grup d'Innovació de la Facultat de Veterinària (Innovet), amb la coordinació del professor Pol Llonch.

El projecte porta per títol “Integració d’eines de tecnologia educativa basades en la intel·ligència artificial per millorar les competències de pensament crític i compromís ètic a la Facultat de Veterinària”.

17/07/2023

El tema va ser escollit per consens entre els membres del grup d'Innovació de la Facultat per ser un tema molt candent i que pot aportar propostes de millora en el currículum de les assignatures de la Facultat.

L’objectiu general del projecte es el de Identificar eines basades en la IA per incentivar el pensament crític i fomentar el compromís ètic, integrant-les transversalment a les assignatures de grau per a millorar aquestes competències transversals, que es pretén assolir amb els següents objectius específics:

  • Analitzar els reptes i les oportunitats de la IA per la formació de les competències transversals a les assignatures de grau.
  • Identificar les eines basades en IA a disposició de la comunitat educativa que assisteixin a la formació i analitzar-ne el potencial per a millorar les competències de pensament crític i compromís ètic através d’un procés de co-disseny entre els agents de la comunitat educativa (incloent professorat i alumnat).
  • Desenvolupar plans de utilització de les eines de tecnologia educativa per resoldre problemes des de una perspectiva crítica i abordar qüestions ètiques basades en estratègies col·laboratives.
  • Proposar la integració de les eines de IA al currículum dels graus.

A data de 10 de juliol, s'ha publicat la resolució definitiva de la convocatòria i ja podem donar l'enhorabona al grup Innovet per haver aconseguit aquest Projecte!

Moltes gràcies per la vostra implicació en la millora de la innovació educativa a la Facultat.